FANDOM

Tab-canon-white  Tab-legends-black 
Eras-canon

Galaktická republikaEditovat

32 PřBY

31 PřBY

29 PřBY

28 PřBY

24 PřBY

22 PřBY

21 PřBY

20 PřBY

19 PřBY

17 PřBY

  • Navik Rudý dobyl Rodiu a vyvraždit klan Tatsu
  • Thrawn byl vyhoštěn z Chisského prostoru

Éra RebelůEditovat

2 PřBY

  • začala Galaktická občanská válka

0 PBY

2 PBY

  • rebelové nalezli útočiště na planetě Hoth

3 PBY

4 PBY

První řád – Střet s Rebely Editovat

  • Před útokem na Tuanul
    • Masakr Jediů. Nová generace Jediů trénovaná Lukem Skywalkerem byla povražděna Rytíři z Renu.
  • 30 let po Bitvě na Endoru
    • Útok na Tuanul. Vesnice Tuanul je napadena Prvním řádem, který se snaží vypátrat stopu k nalezení stávajícího úkrytu Mistra Luka Skywalkera který odešel do ústraní po přejití jeho žáka Kylo Rena na temnou stranu síly. Pilot Odboje Poe Dameron je zajat Kylo Renem pro účel výslechu, podařilo se mu ukrýt souřadnice do astrodroida BB-8 který uprchl Prvnímu Řádu a setkal se s Rey.
    • Útěk z Hvězdovrahu. Stormtrooper Finn se rozhodne dezertovat z řad Prvního Řádu a při svém útěku ze základny na Hvězdovrahu osvobodí pilota odboje Poa Damerona ,odkud se vydají zpět na planetu Jakku aby nalezli ztraceného droida BB-8 do kterého Poe ukryl souřadnice s pozicí Luka. Při ztroskotání na planetě se Poe ztratí a Finn zůstane sám opuštěný uprostřed pouště z které se mu zdaří najít cestu do blízké vesnice kde se setká s Rey a BB-8.
    • Útěk z Jakku. Rey sběračka která se živí sběrem trosek a čeká marně na návrat svých rodičů, Finn bývalý stormtrooper Prvního řádu, a BB-8 Astromechanický droid patřící pilotu Odboje Poe Dameronovi, unikli z planety Jakku na ukradené lodi Millennium Falcon aby se vyhnuly Prvnímu řádu který na planetě pátrá po droidovi BB-8.
    • Potyčka na palubě lodi Eravana. Millennium Falcon je zatažen na palubu lodě Eravana patřící tou dobou pašerákovy Hanu Solovy, který pracuje na nebezpečné zakázce která se mu vymkne z rukou. Nakonec všichni společně utečou na palubě lodi Millennium Falcon a zamíří na planetu Takodana za Hanovou známou Maz Kanata .
    • Zničení Hosnianského systému. Hosnianský systém byl zaměřen a zničen Prvním Řádem, za pomoci jejich superzbraně Hězdovrah.
    • Bitva na Takodana. První Řád napadl sídlo Maz Kanaty, když pátrali po astromechanickém droidovi odboje BB-8 . Rey se za pomoci Síly podaří objevit starý světelný meč který patřil Lukovi. Rey byla polapena Kylo Renem a odvezena na základnu Prvního řádu na Hězdovrahu k výslechu a získání koordinátu pozice Luka Skywalkera.
    • Bitva na Hvězdovrahu. Jednotky Odboje zaútočili na základnu Prvního řádu nacházející se na Hvězdovrahu. Úspěšný útok vedl ke zničení superzbraně a osvobození Rey . Během útoku byl zabit generál Han Solo jeho synem Kylo Renem a ten z následného souboje s Rey a Finnem vyšel jako poražený.
    • Nalezení utajované skrýše Luka Skywalkera. Odboji se podařilo zkompletovat mapu vedoucí k místě kde se nachází Luke Skywalker. Rey se v doprovodu Chewbacca vypravila na palubě lodi Millennium Falcon na souřadnice na kterých se setkala s Lukem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki