Fandom

Czech Star Wars Wiki

Černé slunce

< Černé slunce

3 504stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Černé Slunce neboli Black Sun je největší kriminální organizace v galaxii, která se zabývá různými ilegálními aktivitami a měla asi 50 000 členů. Organizace byla založena obávaným princem Xizorem a během své existence vybudovala obrovskou špionážní síť po všech známých světech. Tu s oblibou využívá Impérium, ale i různí zabijáci, zloději a špióni. Jednalo se o špičkový informační zdroj, který v lecčems převyšoval imperiální i Bothanskou špionážní síť. Slavnou éru Black Sunu ukončil až Darth Vader, který prince Xizora zabil (více o tomto sporu na stránce o princi Xizorovi). Ačkoliv celé organizaci vládnul princ Xizor, tak ustanovil několik poručíků, kteří mu měli pomáhat při ovládání organizace. Tyto důstojníky pojmenoval "Vigo", což v prastarém jazyku Tionésů znamenalo něco jako synovec. Uděluje se těm poručíkům, kteří vystoupí na nejvyšší stupeň v organizaci Černé Slunce. Těmto významným osobnostem přidělil území, na kterém měli rozsáhlé pravomoce.

Xizor měl devět Vigů: Loway z rasy Twi'lek; Sprax z rasy Nalroni; Vekker z rasy Quarren; Durga z rasy Hutt; Kreet'ah z rasy Kian'thar; Clezo z rasy Rodian Wumdi z rasy Etti; Perit z rasy Mon Calamari a Green člověk. Jakmile se však Xizorovi znelíbili či si moc dovolili, tak je okamžitě stihl hněv jejich panovníka. Xizor také přenesl část svých úkolů na droida Guri, který byl lidskou napodobeninou. Jestliže však Black Sun vykazoval vysoké zisky, tak také bylo nutné počítat s určitými riziky. Spolehlivá ochrana před těmito událostmi byl Xizorova temná postava. Když se Green, lidský Vigo, vyjevil jako zrádce, tak se velice rychle setkal s Xizorovou pomstou, jenž byla vykonána princovou asistentkou Guri a to před očima ostatních Vigů. Stejně tak byl zavražděn nájemný lovec Boushh, když se pokoušel smlouvat o své odměně.

V síti Wikia

Náhodná Wiki