Fandom

Czech Star Wars Wiki

AT-AT swimmer

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

AT-AT swimmer bylo imperiální bojové plavidlo navržené jako ekvivalent pozemních vozidel AT-AT pro operace ve vodním prostředí. Bylo společným výrobkem společností Kuat Drive Yards a Hydrospeare Corporation.

PopisEditovat

AT-AT swimmer 2.jpg
Trup plavidla byl oproti pozemním vozidlů rozšířen, aby pojal čtyři mohutné repulzory zajišťující pohyb. Tlusté pancéřování trupu a silné štíty odolávaly mohutnému tlaku vody i silné nepřátelské palbě. Na palubě neslo jednotku 40 seatrooperů. Plavidlo bylo přizpůsobeno k přepravě výsadkovou lodí Y-85 Titan.

Vyzbrojeno bylo dvěmi těžkými laserovými děly.

Pozdější varianta, která byla používána v období Darth Kraytova impéria, byla výrazně upravena. Minimálně šest laserových děl umístěných na trupu zajišťovalo ochranu plavidla ze všech stran. Trup byl zeštíhlen a navíc obsahoval hangár, ve kterém dokovalo nejméně pět podvodních stíhaček Shark.

HistorieEditovat

Jedno plavidlo bylo použito k přepravě Sithských lordů Darth Azarda a Vul Isena po oceánech Dacu během tamější genocidy roku 137 PBY. Sithové z tohoto plavidla ovládali mořského leviathana, pomocí kterého likvidovali moncalamarské uprchlíky. Plavidlo bylo zničeno během zoufalého útoku Moncalamarských rangerů, kdy rangerka Shonmai v sebevražedném manévru narazila do hangárových vrat vlastní stíhačkou Krakana.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki