Fandom

Czech Star Wars Wiki

Adi Gallia

< Adi Gallia

3 500stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Adi Gallia byla mladá a velmi krásná tholothianka s modrýma očima. Byla známa svou neomylnou intuicí a schopností sbírat informace. Adi Gallia se narodila vysoce postavenému corellianskému diplomatu žijícímu na Coruscantu a díky tomu měla hluboké porozumění složitého Republikového systému. Stala se členkou Nejvyšší rady Jediů.

GalliavsGrievous2-ND.jpg

Adi Gallia bojuje proti generálu Grievousovi

V průběhu času si pečlivě vytvořila síť kontaktů a informátorů uvnitř vlády a právě je používala, aby získala informace o plánech invaze Obchodní federace na Naboo. Gallia okamžitě varovala Nejvyššího Kancléře Valoruma, který pak požádal Radu, aby vyslala velvyslance, kteří by řešili tuto situaci.

Učastila se záchrané akce v Geonosiské aréně. V Klonových válkách sloužila republice jako generál republikové armády. Bojovala po boku Anakina Skywalkera a Obi-Wana Kenobiho při akci na záchranu mistra Eatha Kotha na separatistické lodi a utkala se zde s generálem Grievousem.

Adi Gallia and Savage Oppress-Revival.png

Adi Gallia při osudném souboji se Savagem Opressem

Na jedné vesmírné stanici bojovala společně s Obi-Wan Kenobim proti Darthu Maulovi a jeho bratrovi a učedníkovi Savagi Opressovi. Ten ji při tomto souboji zabil.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki