FANDOM

[+/-] [zdroj]

Ahnah Rawk byla kiffarská žena, která žila v období Galaktické aliance. Byla dcerou Droo Rawk a nevlastního otce Nata Skywalkera.

ŽivotopisEditovat

Mládí na IeguEditovat

Do svých 18 let žila se svými rodiči a nevlastními sourozenci jménem Skeeto a Micah na planetě Iego, kam se Nat Skywalker uchýlil po odchodu z Nového řádu Jedi a pod novým jménem Bantha Rawk vybudoval usedlost Rawkovo hnízdo.

Díky návštěvám Cadea Skywalkera a jeho posádky se seznámila s Jariahem Synem, se kterým si vytvořila blízký vztah.

Roku 137 PBY jejich sídlo objevila organizace Černé slunce, která informaci o poloze Hnízda prodala Impériu. Proto se Nat rozhodl poslat svou rodinu na planetu Kiffex, pod ochranu klanu své manželky Droo.

Strážkyní KiffuEditovat

Tam Ahnah pokračovala v tradici svých rodičů a vstoupila do organizace Strážců Kiffu, která na planetě střežila právo a pořádek. Bohužel musela zasahovat při šarvátce s místními piloty, kterou vyprovokovali Cade a Jariah, když navštívili Rawkovo sídlo. Ahnah se snažila dostát svým povinnostem, a oba zatknout, Jariah ale odvedl její pozornost polibkem a poté ji omráčil, aby oba mohli zmizet a vyhnout se zatčení.

O dva dny později Cade se svou posádkou opustili Rawkovo sídlo, aby se ztratili někde na Vnějším okraji. Ahnah jejich odlet pozorovala se slzami v očích.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki