Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ajunta Pall

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře2 Share

[+/-] [zdroj]

Ajunta Pall byl lidský Mistr Jedi a později vůdce temných Jedi. Po svém příchodu na Korriban se stal prvním Temný pán ze Sithu. Dlouho po jeho smrti, byl jeho duch vykoupen rytířem Jedi Revanem během Jedi občanské války.

Biografie Editovat

"Vy jste ... Ajunta Pall?"
"Já ... měl jméno, jednou. Ajunta Pall. Ano, to byla moje jméno. Byl jsem jedním z mnoha. Byli jsme služebníci temné strany ... Sithští Lordi, říkáme si. Tak pyšní. Nakonec jsme nebyli tak pyšní. Schovali jsme se ... skryli se od těch, které jsme zradili. Zamilovali jsme se ... a já věděl, že to tak bylo."
―Ajunta Pall k Revanovi[zdroj]

Silově citlivý Ajunta Pall byl členem řádu Jedi. Podstoupil výcvik ve způsobech Síly, nejdříve získal hodnost rytíře Jedi, pak získal hodnost mistra Jedi a začal studovat způsoby alchymie. Nakonec prostřednictvím svých studií, mistr Pall objevil tajemství vytváření a formování života; strach z této moci Řád považoval za ohavnost Síly a snažil se vše vymazat. Nejvyšší rada zatarasila učení Palla a jeho následovníků a považovala ho za pěšáka temné strany Síly.

Rozhněván tím, co oni považují za Jedi aroganci, mistr Pall a jeho následovníci vyhlásili válku trvající sto let, která byla později v historii známá jako Sto let temnoty. Generál Pall zabil více než tucet Jediů během závěrečné bitvy o Corbos, ale on a jeho kolega Temný Jedi byli poraženi nicméně. Zajat svými bývalými kamarády v řádu Jedi, mistr Pall a jeho následovníci byli zbaveni svých řad a jejich zbraně a vypovězen z prostoru pod kontrolou Galaktické republiky. Při hledání obyvatelného světa nakonec našel Korriban ve Vnějším okraji.

Jako první Temný pán ze Sithu, Ajunta Pall založil Sithskou říši a rozšířil ji na jiné světy. Pall nakonec zemřel poté, co sloužil Říši po mnoho desetiletí, ale jeho říše žil dál. Jeho tělo bylo vráceno na Korriban, kde bylo umístěno v masivní hrobce.

Výskyt Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki