Fandom

Czech Star Wars Wiki

Aleen

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Aleen byl skalnatý svět s mírným klimatem na Vnitřním okraji. Inteligentní druhy, které na něm žily, obývaly povrch i podzemí planety.

PopisEditovat

Wolfpack Aleen.jpg

klony na Aleenu

Obyvatelé žili v jak na povrchu planety, tak v podzemí. Na povrchu žili Aleenové, po kterých byla planeta pojmenována. V Aleenském podzemí žili Kindalové a také mystická bytost zvaná Orphne . Podzemní druhy byly závislé na vzduchu přefiltrovaném půdou, povrchová atmosféra pro ně byla toxická. Stejně tak podzemní vzduch pro povrchové obyvatele.

HistorieEditovat

Aleenske podzemi.jpg

Aleenské podzemí

Přibližně 21 PřBY byla za nejasných okolností prolomena pečeť, která uzavírala vchod do Aleenského podzemí a bránila přístupu atmosférického vzduchu k podzemním bytostem. Kindalové byli přesvědčeni, že to způsobili Aleenové a naoplátku začali způsoboval masivní zemětřesení. Republika vyslala na planetu družstvo klonových vojáků velitele Wolffa, které mělo prozkoumat situaci. K jednotce byli přiřazeni také droidi R2-D2 a C-3PO , kteří měli působit jako překladatelé. Droidi pronikli do podzemí, kde se setkali s tajemnou bytostí Orphne a našli způsob, jak znovu uzavřít pečeť a nastolit smír.

VýskytEditovat

  • Star Wars: The Clone Wars – Mercy Mission
  • Star Wars: The Clone Wars – Nomad Droids

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki