Fandom

Czech Star Wars Wiki

Alsakan

< Alsakan

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Alsakan byla starobylá ekumenopolis - planeta celá pokrytá městem, která se nacházela na Perlemianské obchodní cestě v Galaktickém jádru.

HistorieEditovat

Alsakan kdysi bývala killikská kolonie - předtím, než (pravděpodobně) Celestialové,  druh Killiků  30 000 PřBY přesunuli do Neznámých regionů. Minimálně jeden Killik z Alsakanu se stal uživatelem temné strany Síly. Později se Alsakan stal součástí rakatského Nekonečného impéria.

Fird.jpg

alsakanský senátor Fird

V období  26 000 PřBY Alsakan kolonizovali lidé z Coruscant, kteří přiletěli kolonizační lodí Kuat Explorer. Planeta byla rozdělena na mnoho království, dokud nebyla sjednocena králem z Archais. Alsakan se roku 25 053 stal jedním ze Zakladatelů Jádra Galaktické republiky.

Od 17 000 do 3 017 PřBY se Alsakan opakovaně snažil získat dominantní postavení v kolonizaci nad Coruscantem a stát se hlavním světem Galaktické republiky. To vedlo k 17 válkám, známým jako Alsakanské konflikty, které zuřily zejména v oblasti Expanzního regionu.

V období Klonových válek zůstal Alsakan věrný Galaktické republice a nad planetou se odehrála jedna z bitev mezi republikovou flotilou Victory a konfederační flotilou Bulwark.

Po pádu Galaktického impéria byl Alsakan jednou z prvních planet, která se vzdala novorepublikové flotile admirála Ackbara.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki