Wikia

Czech Star Wars Wiki

Anoon Bondara

komentáře0
2 403stránek na
této wiki
Anoon bondara
Anoon Bondara
Životopisné informace
Domovský svět

Ryloth

Narozen(a)

79 BBY

Zemřel(a)

32 BBY, Coruscant

Popis
Druh

Twi'lek

Pohlaví

muž

Barva očí

červené

Chronologické a politické infomace
Éra

Vzestup Impéria

Členství

Řád Jedi
Galaktická republika

[+/-] [zdroj]
"Jedi, jehož světelný meč je řízený silou, se nemusí obávat výsledků žádné bitvy."
―Anoon Bondara
"Když jsi jednotný se silou, jsi jako nic. Klid v bouři, osa váhy. Kolem tebe může zuřit chaos, i přesto jsi klidný."
―Anoon Bondara

Životopis Editovat

Anoon Bondara byl učitel praktik světelného meče a sloužil jako instruktor boje se světelným mečem v Chrámu Jediů, kde mezi jeho studenty byl i Obi Wan Kenobi. Bondara trénoval čtyři padawany, poslednm byla Darsha Assant.

Jako Jedi Hlídač Rylothu nesl odpovědnost za hledání na Sílu citlivých členů z jeho vlastního druhu a poté jejich doručení na Coruscant k tréninku.

Na Coruscantu v 32 BBY čelil Bondara Darth Maulovi. Když poznal, že Sithského Lorda nemůže porazit, obětoval svůj vlastní život zničením spídrové motorky za účelem ochránit Darshu Assant. Ačkoli byl Bondara při explozi zabit, Maul tomu výbuchu unikl za cenu pouze lehkých zranění.

Bondara zemřel ve stejném roce, kdy se narodil Twi'lek Boc Aseca. Díky tomu neměl být kým trénován a proto se přidal k učení temné strany.

V zákulisí Editovat

V obou popisech Anoona Bondary je popisován jako Jedi, který nemá sobě rovného, co se týče umění se světelným mečem.

Když vezmeme v potaz již dříve zmíněné informace o tom, že byl v chrámu učitel boje se světelným mečem a učil děti a padawany jako Obi-Wan Kenobiho, a že umřel v 32 BBY, což je stejný rok, kdy se Cin Drallig stal učitelem, podporuje to možnost, že byl v chrámu právě Anoon Bondara instruktorem boje před Cinem Dralligem.

Za zmínku stojí i to, že jeho vzhled se pozoruhodně podobá figurce Twi'lek Jedi uvolněné ve sbírce Hasbro's Star Wars 'Clone Wars' Jedi.

Knight Battle Pack (Hasbro je hračkářská společnost vyrábějící veškeré figurky Star Wars) navzdory skutečnosti, že Bondara zemřel před více než deseti lety před začátkem klonových válek.

Zmínky Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki