Fandom

Czech Star Wars Wiki

Antares Six

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.
[+/-] [zdroj]

Antares Six byla eskortní fregata třídy EF76 Nebulon-B Nové republiky.

HistorieEditovat

Fregata Antares Six byla součástí povstalecké flotily, která bojovala roku 4 PBY s Impériem v bitvě o Endor. Jako výraz dobré vůle bylo velení lodi svěřeno důstojníkovi Sullustanské domobrany jménem Syub Snunb. Ten zůstal ve velení nejméně dalších šest let a získal reputaci nejpřísnějšího velitele v obranných silách Nové republiky.

Poté, co Luke Skywalker, Lando Calrissian a Wedge Antilles havarovali na palubě ukořistěného hvězdného destruktoru Liberator na povrchu Coruscantu, zúčastnila se fregata akce na jejich záchranu. Skupina lodí tvořená Millennium Falconem a fregatami Antares Six a Rebel Star se vynořila z hyperprostoru na orbitě Coruscantu, uprostřed shluku trosek vesmírných lodí pocházejících z bitvy o Coruscant. Zatímco Rebel Star se jim nedokázala vyhnout a byla zničena nárazem do zbytků hvězdného destruktoru, Antares Six se podařilo proletět.

Později se loď zúčastnila první bitvy o Mon Calamari, kde byla zničena jedním z imperiálních Ničitelů světů.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki