Fandom

Czech Star Wars Wiki

Apokalypsa na Endoru

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Apokalypsa na Endoru je komiksový příběh, jenž vyšel jako součást Magazínu Star Wars v prvním čísle roku 2012.

Stručný dějEditovat

Apokalypsa na Endoru vypráví příběh vysloužilého stormtroopera, který byl na Endoru během bitvy o Endor v roce 4 PBY. Starý muž je tázán a dobírán kvůli tomu, jak 'roztomilí a přítulní' Ewokové mohli porazit vojáky Impéria. Voják jim vypráví svůj příběh.[1]

Před mnoha lety, přičemž se vše odehrává na měsíci Endoru, se šli Impriálové setkat s obyvateli, aby určili jejich postoj a chování vůči Impériu. Ewokové uvítali vojáky květinami, poté však dají jednu z květin do hlavně blasterové pušky E-11 jednoho ze stormtrooperů a paranoidní vojáci vyděšení tím, že se jim Ewokové snaží ucpat zbraně zahájili palbu. Postoj Ewoků se změnil na nepřátelský. V průběhy doby unesli a zavraždili tolik stromtrooperů kolik jen mohli a mučili je hlučnými bubeníámi slavnostmi v noci. Při bitvě se Ewokové zhoupli na vinných révách a stříleli šípy do krků vojáků, jednoho ze slabých míst jejich zbroje. Způsobili, že skupiny vojáků spadly do hlubokých jam, na jejichž dně byly ostré kameny, nebo shodili balvany na ty další.[1]

Když byly zbývající Imperiálové poraženi či zatčeni, muž, jenž příběh vypráví, prosil vojáky Aliance pro obnovu republiky, aby ho co nejrychleji odvezli pryč.[1]

V kantýně muž říká, že se pořádně od Endoru nevyspal, ale uklidňuje ho vědomí, že když byla druhá Hvězda smrti zničena, dopadla na povrch Endoru a zabila spoustu Ewoků. Ostatní, kteří si ho předtím dobírali, mu zkazí radost, když muž řeknou, že to byla pouze pověra, protože většina Hvězdy smrti se vypařola během exploze.[1]

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

  • Kovacs (první zmínka) (zmínka ve flashbacku)
  • Han Solo (pouze zmínka)
  • Neidetifikovaný Stormtrooper (první zmínka)
  • Darth Vader (zmínka ve flashbacku)

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

Lokace

  • Vnější okraj
    • Endor (zmínka ve flashbacku)
    • Hoth (pouze zmínka)
    • Veselý hostinec u šíleného Anghuse (první zmínka)

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

  • Člověk
    • Kyborg (zmínka ve flashbacku)
  • Ewok (zmínka ve flashbacku)

Technika

Žádná technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Apokalypsa na Endoru na Wookieepedii

V síti Wikia

Náhodná Wiki