Fandom

Czech Star Wars Wiki

Aqualish

< Aqualish

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Staré republiky.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Aqualishové byli příslušníci zvláštního druhu z planety Ando. Jejich těla měla humanoidní vzhed se znaky pavouků a ploutvonožců. Měl pověst nepříjemných, hrubých a agresivních jedinců, což podporovalo i jejich časté zaměstnání jako nájemní lovců, žoldáků a pirátů.

Biologie a vzhledEditovat

Většina antropologů má názor, že vzteklost a svárlivost, což jsou hlavní charakteristické rasy Aqualishů, mají kořeny v raných fázích evoluce tohoto druhu. Jejich temperament, který je hodně známý, vzplane často bez zřejmé příčiny. Na jejich rodné planetě vznikly dva druhy Aqualishů: Quara, neboli Aqualish s prsty, který vznikl na bažinatých ostrovech, a Aguala neboli Aqualish s ploutvemi, který osídlil širé oceány. Quary ale reprezentují pouze jednu desetinu populace planety Ando a stali se obětí některých silných předsudů některých skupin svých evolučních souputníků. Mezi těmito dvěma formami se rozpoutala rasová válka, která trvala mnoho generací. Jen křehký mír obě strany uzavřely, až když na jejich planetě přistála cizí vesmírná loď. Předtím se nikdy nesetkali s cizí rasou a báli se invaze z oblohy, a tak zaměřili svou zlobu na cizí návštěvníky. Zmocnili se jejich lodi a podle ní začali stavět svoje vlastní lodě, které si přizpůsobili. Hned potom začali dobyvačné tažení, ale Stará republika je brzy zastavila.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki