Fandom

Czech Star Wars Wiki

Ares Nune

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Ares Nune byl phuiiský mistr Jedi, který žil na konci období Staré republiky. Během Klonových válek sloužil jako jediský generál Velké armády republiky. Roku 22 PřBY zemřel, když byla jeho vlajková loď, destruktor Laudable, zničena při hlídkování v soustavě Phu separatistickým křižníkem Malevolence.

ŽivotopisEditovat

Roku 22 PřBY byl mistru Aresi Nunovi přidělen destruktor třídy Venator jménem Laudable, který si zvolil za svou vlajkovou loď. Nune dostal k dispozici ještě další dva Venatory a byl pověřen, aby s tímto uskupením hlídkoval v soustavě Phu. Klonovým jednotkám na palubě Laudable velel klonový velitel Kite.

Kite a Nune.jpg

Kite a Nune

Během rutinního hlídkování v soustavě si Nune a Kite krátili čas společnými rozhovory. Jedi se svým smyslem pro humor snažil rozptýlit klonového velitele, jehož smysl života tvořila pouze služba a bojové manuály. Nune nicméně oceňoval vojákův osobitý přístup k životu.

Krátce poté, odeslal svým nadřízeným hlášení o negativní aktivitě separatistů v soustavě, na jeho flotilu zaútočila skrývající se tajná zbraň separatistů, křižník Malevolence pod velením generála Grievouse. Jedinným výstřelem z iontového děla Malevolence byly všechny republikové destruktory znehybněny a poté zničeny palbou separatistů. Nikdo z posádek nepřežil.

Ztráta bojové skupiny generála Nuna byla později zveřejněna ve zpravodajské relaci HoloNet News. Podle audio záznamu jednoho klonového vojáka, nalezeného po bitvě, se posádky snažily uniknout do záchranných modulů, ale nebyly dost rychlé.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki