Fandom

Czech Star Wars Wiki

Armitage Hux

3 504stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Generál Hux je mladý, bezohledný důstojník Prvního řádu. Ze své hodnosti generála velí největší zbrani Řádu, základně Hvězdovrah (pozn. anglicky Starkiller Base).

Biografie Editovat

Huxův otec byl ředitelem jedné z imperiálních vojenských akademií a poté, co Impérium podepsalo dohodu o míru, rozhodl se oddejít spolu s dalšími Imperiály do Neznámých oblastí, které Impérium prozkoumávalo.

Hux byl vychováván v legendách o hrdinných a neohrožených Imperiálech, kteří pod vedením svého císaře přinesli galaxii mír, řád a klid a spasili ji před obrovskými a krutými Klonovými válkami, při nichž se pod údery Separatistů hroutila Republika.

Jmenování Huxe na post velitele základny Hvězdovrah je tedy pro mladého generála doslova splněným snem, neboť nyní jen on (a Snoke) rozhoduje o existenci soustav. Nyní může vyhrát válku jediným výstřelem.

Výcvik vojáků Editovat

Co se výcviku stormtrooperů týče, zastává Hux názor svého otce, tedy, že nejlépe se voják připraví na své nasazení při dokonalých bojových simulacích. Kvůli tomuto názoru se také často dostává do křížku s kapitánkou Phasmou, která tvrdí, že nějaká bojová simulace nemůže nikdy prověřit opravdovou odvahu a oddanost vojáka (což se například projeví u FN-2187, který při výcviku dosahoval výborných výsledků).

Za scénou Editovat

Postava generála Huxe byla poprvé odhalena na sandiegském Comic-Conu 10. července 2015 spolu s tím, že jej bude hrát Domhall Gleeson. Ten o sobě v roli prohlásil, že "je zlý".[1]

Výskyt Editovat

Zdroje Editovat

  1. Liveblog z Comic-Conu 2015 na StarWars.com

V síti Wikia

Náhodná Wiki