Fandom

Czech Star Wars Wiki

Asajj Ventress

< Asajj Ventress

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Asajj Ventress byla dathomirianská Temná Jedi.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Clone Wars Memories of a Sith Apprentice - Asajj Ventress02:39

Clone Wars Memories of a Sith Apprentice - Asajj Ventress

Původně Sestra noci z Dathomiru, objevil ji rytíř jedi Ky Narec. Nicméně, poté, co Narec byl zabit, Ventress popadl hněv a vykročila na cestu k temné straně, přičemž se cvičila sama ve stylu Jar'Kai.

SithEditovat

Nakonec Ventressiny akce přišly k pozornosti hraběte Dooku a po zkoušce svých schopností,se stala velitelkou v Konfederaci nezávislých systémů .Toužila se naučit způsobům Sithů od hraběte Dooku.

Klonové válkyEditovat

Během Klonových válek, se stala jednou z nejobávanějších bytostí v galaxii, známou pro svou porážku několika Jediů. Jak válka pokračovala. Ventress se stala hořkým nepřítelem Jediů Anakina Skywalkera a jeho bývalého rádce, mistra Jedi Obi-Wana Kenobiho Několikrát se střetla i s Anakinovou padawankou Ahsokou Tano.

Darth Sidious vycítil, že je čím dál více silnější v temné straně a nařídil Dookovi, aby jí odstranil. Při bitvě o Sullust, kde se opět střetla s Obi-wanem a Anakinem, Dooku objednal tankového droida, který jí zničil velitelskou loď a myslel si, že je mrtvá. Ona, ale přežila a uchýlila se na svou rodnou planetu Dathomir. Stala se znovu Sestrou noci a chtěla se pomstít svému bývalému Sithskému mistrovi. Se dvěma sestrami se ho v mlhavém převelku, který vytvořila matka Talzin (vůdkyně Sester noci) pokusili zabít, ale nepovedlo se jim to. Ventress věděla, že nemůže sama Dooka zabít, a tak našla na Darthomiru silného zabraka, který se jmenoval Savage Opress. Matka Talzin z něj udělala monstrum a nabídla ho Dookovi jako nového učedníka, protože se domníval, že Ventress je mrtvá. Ve skutečnosti to byla léčka a Ventress chtěla Savage použit pro sebe proti Dookovi, až ho Dooku dostatečně vycvičí. Potom Ventress se Savagem Dooka napadli. Savage ale vypátrali Obi-Wan a Anakin a začali s ním bojovat. Ventress se tedy musela svému mistrovi postavit sama a na to nebyla dost silná. Stačila ale uniknout. Savage se také postavil proti ní, a tak se vzdala naděje, že by se mohla pokusit svého mistra zabít. Opress našel s pomocí matky Talzin Darth Maula a ten měl dokončit jeho vycvik. Dooku se chtěl pomstit Sestrám noci takže na Dathomir poslal generála Grievouse a bitevní droidy. Asajj Ventress se snažila Grievouse zastavit, ale ten se dokázal ubránit. Sestry noci skoro všechny zemřely. Přežila jen matka Talzin a Ventress. Ta potom odešla do vyhnanství. Savage s Maulem zajali na své lodi Obi-Wana. Ventress se mu vydala na pomoc a společně Sithům unikli. Potom se Ventress stala námezdní lovkyní a spolupracovala například s Bobou Fettem.

-asajjventress.jpg

Asajj Ventress-Sith

Nakonec se úchýlila na Coruscant. Zde se v zapadlých uličkách střetla s Ahsokou Tano, která byla stíhána za vraždy, které nespáchala. Ahsoka zde komunikovala pouze s Barriss Offee. Netušila však, že ta obě vraždy spáchala a nafingovala je na ní. Barriss potom zezadu napadla Ventress a odzbrojila jí. Vzala si její masku a v převleku za ní napadla Ahsoku. Ta byla krátce na to zatčena. Anakin se potom vydal hledat Ventress do zapadlých uliček Corrusantu. Ta potom Anakinovi řekla, že jí někdo napadl a sebral jí výzbroj a meče, a že si myslí, že to byla Barriss Offee, protože to je jediný Jedi se kterým byla Ahsoka v kontaktu. Anakin nasledně Barriss zatkl. Ventress se potom uchýlila někam do odlehlých koutů galaxie neznámo kam.

VýskytEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki