Fandom

Czech Star Wars Wiki

Astromechanický droid série R1

< Astromechanický droid série R1

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Astromechanický droid série R1 byl první model nové série astromechanických droidů R společnosti Industrial Automaton.

PopisEditovat

Model R1 byl dopracovanou a vylepšenou verzí prototypové série P2, po které zdědil svůj neobvyklý vzhled. Aby společnost Industrial Automaton zmenšila náklady, použila k jeho výrobě karoserie zastaralých reaktorových dronů Mark II. Silné opláštění těchto karoserií tak chránilo stroje i před nejsilnější radiací. Slabinou R1 byl však její pohybový aparát, který trpěl častými poruchami.

Mozkem série R1 byla řídící jednotka Intellex III. Obsahovala 500 opravářských konfigurací vesmírných lodí. R1 byl navíc prvním astromechem společnosti IA, který dokázal vypočítat souřadnice pro hyperprostorový skok.

HistorieEditovat

Kvůli svým rozměrům byly jednotky R1 umisťovány na paluby hlavních lodí a velkých frachťáků. Široká škála nástrojů dělala z R1 velmi dobré mechaniky, ale jejich majitelé si stěžovali na tvrdohlavé osobnosti a nespolehlivý pohon. Tyto nedostatky byly odstraněny v následující revoluční sérii R2.

Přestože série R1 nezanechala dojem pokročilé elektroniky, Industrial Automaton jejím prostřednictvím uvedla na trh binární kód, který se stal standardním dorozumívacím prostředkem strojů a droidů.

Známé jednotky série R1Editovat

  • R1-G4
  • R1-T4

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki