Fandom

Czech Star Wars Wiki

Astromechanický droid série R6

3 473stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Astromechanický droid série R5 patřil do řady astromechanických droidů série R společnosti Industrial Automaton. Tato série měla nahradit nepovedenou sérii R5, trpící mnoha závadami.

PopisEditovat

R6 R7 schema.jpg

schéma droidů série R6 a R7

Nejvýraznějším znakem droida byla jeho kupole ve tvaru zalomeného komolého kužele. Byl naprogramován k navigaci a všestanné údržbě a vybaven celou řadou nástrojů a moderních senzorů. Standardní jednotka R6 uchovávala v paměti až 12 hyperprostorových souřadnic.

HistorieEditovat

Výroba série R6 byla zahájena krátce po bitvě o Endor. Inženýři Industrial Automaton hodlali napravit pokaženou reputaci firmy po nepodařené sérii R5. Proto strávili roky plánováním a prací na všech problémech, které se u R5 objevily, aby si znovu získali srdce svých zákazníků.

Původně pracovali na vojenské verzi droida, který měl být používán výhradně ve stíhačkách E-wing společnosti FreiTek. Protože však do konce projektu E-wing scházelo několik let, vycítila Industrial Automaton příležitost uvolnit civilní verzi a uspokojit tak nedočkavé kupce.

Série R6 byla poněkud dražší než předchozí série R4 a R5, zato nabízela pokročilejší funkce. Přestože nedosáhla prodejnosti legendární série R2, byla velmi konkurenceschopnou a výnosnou sérií. Do E-wingů byla nakonec použita série R7.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki