FANDOM

Baddon Fass byl jeden z adeptů temné strany a člen Elity temné strany, který sloužil císaři Palpatinovi po jeho vzkříšení.

HistorieEditovat

Baddon Fass 2
Fass často spolupracoval s dalším temným válečníkem Zasmem Katthem. Na Nar Shaddaa se pokusili násilím přimět Bobu Fetta, aby pro ně zdarma našel Millennium Falcon. Žoldák to ale odmítl a unikl z jejich dosahu.

Když procházeli městem, ucítil přítomnost jediské stařeny Vima-Da-Body, která žila mezi bezdomoveci. Fass ve snaze zabít ji nechal postřílet všechny obyvatele, nacházející se v té chvíli na ulici.

Posádku Falconu nakonec zradil Solův dávný známý Mako Spince, který pracoval jako letový kontrolor. Když na své pracovišti v řídící věži nad městem Nar Shaddaa zaregistroval Falcona, odeslal jeho koordináty na imperiální destruktor Invincible, kde Katth a Fass čekali. Posádka destruktoru se na Fassův příkaz pokusila zachytit frachťák tažným paprskem, Solo ale manévroval tak obratně, že paprsek zachytil a přitáhl špici kontrolní věže, která prorazila trup destruktoru. Destruktor se zřítil na povrch měsíce a oba temní adepti zahynuli.

VýskytEditovat

  • Dark Empire II 2: Duel on Nar Shaddaa

ZdrojeEditovat