Fandom

Czech Star Wars Wiki

Bal'demnic

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Bal'demnic byla planeta z velké části pokrytá oceány a skalnatými ostrovy. Nácházela se v sektory Auril na Vnějším okraji. Byla domovskou planetou inteligentního, nepřátelského ještěřího druhu Kon´me, který se živil především rybolovem a lovem. Díky nepřátelství Kon´me a drsnému klimatu nebyla planeta témeř nikdy navštěvována i přes své krásné oceány a ostrovy.

Jedinými návštěvníky byli xenobiologové, kartografové, případně obchodníci nebo posádky nákladních lodí převáželících mořské plody, kterých byly oceány Bal'demnicu plné. V roce 67PřBY ji navštívili Darth Tenebrous a Darth Plagueis, kteří se dozvěděli o bohatých ložiskách cortosisu na planetě. Dath Tenebrous poté na planetě zemřel Plagueisovou rukou a jemu pak připadla těžební práva na velkou část hlavního kontinetu.

Bal'demnic byl neutrální planetou až do klonových válek, kdy na něj Separatisté podnikli invazi, aby získali vzácný cortosis. Republika se snažila planetu osvobodit, avšak Kon´me nakonec povstali a z planety vyhnali nejen Separatisty, ale i Republiku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki