Fandom

Czech Star Wars Wiki

Bant Eerin

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Bant Eerin byla moncalamarianská mistryně Jedi a jako dítě byla dobrou kamarádkou s Obi-Wan Kenobi.

ŽivotopisEditovat

Brzký životEditovat

Kit Fisto si vzal Bant jako padawanku poté, co byla její první mistryně, Tahl, zabita. Jako Mon Calamari se Bant ráda potulovala okolo vody a atmosféra v její čtvrtí Jediského komplexu byla vždy mlhavá a vlhká.  V 44 PřBY byla málem zavražděna Xanatosem,  bývalým padawanem Qui-Gona, který se obrátil na temnou stranu. Xanatos přikázal svému učedníku, bývalému Jediskému studentu Brucku Chunovi, aby jí připoutal na dno bazénu, ale její život byl ušetřen díky Obi-Wanovu včasnému zásahu. I když byla blízko smrti, tak i potom stále ještě chodila plavat do bazénu.

Když se stala rytířem, Kit Fisto prý nikdy nepřijal dalšího učedníka, ačkoli se zdá, že přijal jednoho během Klonových válek. Při bitvě o Geonosis Bant letěla ve své jediské stíhačce ve vesmírné bitvě, která zuřila nad planetou po boku Jedi Adii Gallii a její dřívější padawanky Siri Tachi. Bant pokračovala v pomoci Galaktické republice v Klonových válkách. Vybrala si padawana a chytila federačního vědce Bitta Panitha v soustavě Kashyyyk. Zde Bant a její padawan bojovali proti jednomu ze separatistických nejnebezpečnějších agentů, Asajj Ventress. Na konci bojů byla Bant nejspíše zabita při Velke čistce Jediů, rozhodně byla jedním z Jediů na kterou Obi-wan toužebně vzpomínal během vyhnanství na Tatooine.

Chrámové loupežeEditovat

Když se začaly odehrávat krádeže v chrámu, ukázala se Bant velmi užitečná pro Qui-Gon Jinna a Tahl. Když byly ukradené věci nalezeny, Qui-Gon Jinn jí požádal aby se potopila a přinesla bedny, kvůli její dovednosti zadržet dech po dluhou dobu. Ukradené věci byly na dně jezera a Bant se podařilo je znovu získat zpět.

VýskytEditovat

  • Jedi Apprentice: The Rising Force (První výskyt)
  • Jedi Apprentice: The Uncertain Path
  • Jedi Apprentice: The Captive Temple
  • Jedi Apprentice: The Ties That Bind
  • Jedi Apprentice: The Call to Vengeance
  • Darth Maul: Shadow Hunter (pouze zmíněna)
  • Jedi Apprentice Special Edition: Deceptions
  • Jedi Apprentice Special Edition: The Followers (výskyt v hologramu)
  • Jedi Quest: The Way of the Apprentice (pouze zmíněna)
  • Jedi Quest: The Changing of the Guard
  • Star Wars: Jedi Starfighter
  • Secrets of the Jedi (pouze zmíněna)
  • Star Wars: The Clone Wars: The Way of the Jedi
  • The Last of the Jedi: The Desperate Mission (pouze zmíněna)

Tento článek pochází z Clone Wars Wiki a jeho autorem je Wrait

V síti Wikia

Náhodná Wiki