Fandom

Czech Star Wars Wiki

Bazine Netal

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku je považován za kanonický
[+/-] [zdroj]

Bazine Netal byla lidská žoldačka, která mimo jiné působila jako špion Prvního řádu. Byla přítomna v hradu Maz Kanaty zhruba třicet let po bitvě o Endor.

ŽivotopisEditovat

MládíEditovat

Bazine se narodila na planetě Chaaktil, kde vyrůstala v sirotčinci města Chaako City. Své pravé jméno vždy tajila.  Z tohoto ústavu ji odvedl pirát Delohi Kloda a umístil ji do své školy bojových umění, kde se naučila celou řadu bojových technik. Získala tam také svou první přezdívku Chaakrabbit.

První miseEditovat

Když bylo Bazine 14 let, poslal ji Delphi ukrást nějaký předmět svému konkurentovi. Ten ji během činu odhalil a pokusil se jí zbavit plamenometem. Utrpěla popáleniny levé poloviny hlavy, přesto svůj úkol dokončila a svého protivníka zabila. Postupně se z Bazine stala obávaná nájemná lovkyně a mistryně převleků. V této době si také zvolila svůj pseudonym Bazine Netal a jako svou operační základnu si zvolila v Suliho kantýně na planetě Chaaktil.

Práce pro První řádEditovat

Během konfliktu Prvního řádu a Odboje působila Bazine jako špion Řádu. Zdržovala se na planetě Takodana v hradu Maz Kanaty, kde vystupovala jako přítelkyně lovce Grummgara. Zde byla svědkem příchodu Hana Sola a jeho přátel, včetně droida BB-8. O jeho přítomnosti pak informovala Řád.

Osobnost a vzhledEditovat

Jako špionka byla Bazine velmi inteligentní, vypočítavá a dokázala skrývat svou identitu. K tomu využívala různé prostředky. Konce prstů měla začerněné inkoustem rishijského úhoře, aby zamaskovala své otisky. Nosila šaty se složitými vzory, které rušily senzory. K její výzbroji patřila dýka napuštěná neurotoxickým kouhuním jedem a termální detonátory.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki