Fandom

Czech Star Wars Wiki

Bitevní droid SD-10

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku spadá do období Nového řádu Jedi.
[+/-] [zdroj]

Bitevní droid SD-10 byl další z řady droidů série SD, produkované společností Balmorran Arms. Designérem byl Umak Leth.

PopisEditovat

Masivní stroj humanoidního tvaru byl silnější a inteligentnější než předchozí modely série SD. Byl vybaven pancířem odrážejícím lasery, výkonnými zaměřovacími systémy, samoléčícím brněním a štíty. Zbraňové systémy na pažích zahrnovaly miniaturní třaskavé rakety, opakovací blastery s prodlouženým dostřelem a plazmový kanon. Jejich databanky obsahovaly taktické programy použité už v SD-9, vylepšené a zbavené chyb.

HistorieEditovat

Bitevní droid SD-10.2.jpg

SD-10 v bitvě o Balmorru

Droidi SD-10 byli vyráběni okolo roku 10 PBY na planetě Balmorra, která byla jedním z předních dodavatelů zbraní Impériu. Nicméně balmorrský guvernér Beltane nesl vládu Impéria nelibě, a ihned po druhé smrti císaře Palpatina na superdestruktoru Eclipse vyhlásil nezávislost. Znovu vzkříšený císař poslal svého vykonavatele Sedrisse QL revoltu potlačit. Proti imperiálním jednotkám, obsahujícím i droidy SD-9, nasadil Beltane s úspěchem vylepšené SD-10.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki