FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp30px-Era-new
[+/-] [zdroj]

Blasterová karabina DC-15S  byla variantou blasterové pušky DC-15A od firmy BlasTech Industries. Tuto zbraň používali klonoví vojáci Galaktické republiky během Klonových válek.

Charakteristika Editovat

Blasterová karabina DC-15S postrádala dostřel DC-15A, ale byla lépe ovladatelná než objemnější varianta "A", která měla větší rychlost střelby.

Appo-with-DC15s-blaster

Komandér Appo s DC-15S blasterovou karabinou

Karabina byla méně náchylná k přehřátí než DC-15A. DC-15S neměla žádné nastavení síly výboje, s výjimkou nastavení na omráčení. Většina vojáků s sebou nosila náhradní tibannové kazety, ale vzhledem ke křehkosti a obtížnosti výměny tibannové kazety v boji, vojáci vybuchnutí kazety při jejím zásahu neriskovali. Místo toho byly kazety nahrazovány vojákem v jeho volném čase. Po otevření otvoru v zadní části zbraně vyndali starou kazetu, vložili novou, a uzavřeli poklop.

Tato zbraň měla dostatečnu sílu k prorážení těžké zbroje. Blaster byl také uzpůsoben k vystřelování kotvícího lana, připojeného ke zbrani. Nejznámějším případem jejich použití byla bitva o Teth, kdy kapitán Rex a rota Torrent použili lana, aby se dostali na vrchol skály do kláštera. Tento slavný blaster byl často používán komandérem Codym z 212. praporu.

Historie Editovat

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki