Fandom

Czech Star Wars Wiki

Boba Fett ½: Salvage

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Boba Fett ½: Salvage je krátký komiksový příběh ze série komiksů o nájemném lovci Fettovi.

ObsahEditovat

Boba Fett je na cestě na Coruscant a ve své lodi Slave I veze dva úlovky: zločince jménem Tsumo a Ubuugana jménem Chung. Během letu zachytí nouzový signál lodi Mingula, která vypadá opuštěna posádkou a míří do meteoritického mračna. Rohodne se ji prozkoumat, protože taková loď znamená tučnou kořist. Na průzkum si s sebou vezme Tsuma, který má jít dovnitř lodi před ním a čelit případné hrozbě. Loď je plná nákladu, ve kterém si všimnou i podivné rakve plné děr. Něco uniklo z těla mumie uvnitř a provrtalo si cestu ven. Podle lístku u rakve je uvnitř tělo třetího bratrance císaře Palpatina, který záhadně zemřel na planetě Ubuuga. V řídící místnosti naleznou mrtvou posádku, plnou děr a vředů. Z těch se začne rojit zvláštní hmyz, okřídlené housenky s kusadly, které napadou oba průzkumníky. Tsumo rychle parazitům podlehne, Boba v mandalorském brnění odolává a vrací se zpátky do své lodi. Část hejna hmyzu však již zamořila Slave I, Boba proto dá své lodi příkaz odpoutat se od Mingula a sám se snaží zbavit hmyzu pomocí plamenometu zabudovaného ve svém brnění.
Boba Fett Salvage 1.jpg

Boba Fett prchá před parazity

Oheň se však začne šířit po přepravní lodi, a tak se Boba  rozhodne opustit ji uvnitř torpéda, které vystřelí do vesmíru. Na dálku naprogramuje svou Slave I, aby přitáhla torpédo tažným paprskem a tak se vrací zpět na palubu své lodi. Zatímco Mingula v důsledku požáru exploduje, Fett se obává, že hmyz zabil i jeho druhého vězně, a on tak přišel o veškerou odměnu. Ukazuje se však, že masožravý hmyz pochází ze zajatcovy rodné planety Ubuuga a ten si na parazitech dobře pochutnal. Fett tak nejenže nepřišel o odměnu za zajatce, ale ještě mu zůstala čelenka s drahokamy, kterou sebral z hlavy mumie v rakvi.

V síti Wikia

Náhodná Wiki