Fandom

Czech Star Wars Wiki

Bombardér třídy Neutralizer

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Bombardér třídy Neutralizer byla loď vyráběná společností Sienar Fleet Systems, která během Sithsko-Imperiální války sloužila Felovu i Darth Kraytovu impériu.

PopisEditovat

Třída Neutralizer byla víceúčelovým bombardérem, při jehož vývoji adaptovali inženýři Sienar Fleet Systems design starší stíhačky třídy Predator. Bombardér byl samozřejmě větší, objemnější a méně pohyblivý než Predator, ale na loď své velikosti měl působivé štíty a byl celkem mrštný. V atmosféře dosahoval rychlosti až 1 500 km/h. Byl také vybaven hyperpohonem třídy 1 a navigačním počítačem pro hyperprostorové lety. Neutralizer byl ovládán jedním pilotem, který měl k dispozici dvě laserová děla a a vrhač s deseti protonovými torpédy. Posláním Neutralizeru bylo ničení nepřátelských pozemních zařízení a obranných postavení.

HistorieEditovat

Neutralizery byly používány během Sithsko-Imperiální války mnohem méně než Predatory, protože ve vesmírných bitvách mezi Galaktickou aliancí, Darth Kraytovým a Felovým impériem nenašly příliš uplatnění. Byly posílány útočit spíše na úkryty Felových sympatizantů. Také se zúčastnily útoku na jediské praxeum během masakru na planetě Ossus.

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki