Fandom

Czech Star Wars Wiki

Booma

< Booma

3 475stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Booma, také známý jako bouchajda nebo energetický míč, byla to zbraň užívaná členy Gungan Grand Army na planetě Naboo. Booma se skládala z modré plazmy, která se nachází v hloubi oceánského jádra Booma byla udělána v mnoha různých velikostech. Malé velikosti byli užívané Gunganským pěším plukem a kavalérií, hozen buď holými rukama nebo s použitím zbraní takových jako cesta nebo atlatl. Větší varianty byly pálené z falumpaset-vlečných katapultů a odpalovacích zařízení s připojením domácých zvířat vzadu takových jako fambaa nebo lerraa. plasma , obsažená v skořápce která praskne jen když se hodí na něco tvrdého. To bylo velmi efektivní proti droidům a vozidlům protože plazma byla elektrifikovaná, a zdálo se, že má vlastnosti EMP zbraně.se Gungani těšili mnoha staletím míru, a tak se jejich zbraně stayl více ozdobné než praktické, ačkoli příležitostně jsou užívány pro bezpečnostní účely. Veliká armáda byla někdy vyzvaná odradit mořské příšery příliš blízko u jejich osídlení. Během bitvy na travnatých polích, byly booma zbraně byly rozsáhle užívané proti Bitevním droidům Obchodní Federace. Generál Jar Jar Binks' nemotorné použil boomu během bitvy na travnatých polích a bezděčně zneškodnil pilota AAT a tím vozidlo zneškodnil. On také později uvolní celý vůz boom jednoho katapultu během ústupu Gunganů přičemž se mu podařilo zničit minimálně jeden AAT.

V síti Wikia

Náhodná Wiki