FANDOM

[+/-] [zdroj]

Breha Organa byla královna a ministryně vzdělání na Alderaanu.

Životopis Editovat

Breha byla členkou vlivného domu Antillésů. Po sňatku s princem Bailem Organou se z ní stala královna Alderaanu. Bohužel nikdy nepočali dítě, dvakrát nešťastně potratila, naposledy 21 ABY. Poté jí lékaři sdělili, že další pokus o dítě by pravděpodobně zabil i jí samotnou.
800px-BailBrehaLeia-hd.jpg

Breha s manželem a čerstvě narozenou Leiou

19 PřBY spolu se svým manželem adoptovali Leiu Skywalker, která se čerstvě narodila Padmé Amidale a Anakinovi Skywalkerovi. Skrz tento čin se z Leii stala Princezna Leia Organa.
Nedlouho potom - 18 PřBY - vyhnala vlastní sestru Dearu Antilles z Alderaanu, protože zjstila, že byla ve spojení s agenty Impéria kvůli Leie.
Brzy po vytvoření Impéria adoptovali osiřelou holčičku - Winter, když oba její rodiče zemřeli. Její matka byla bývalá Bailova rádkyně Sheltay Retrac a otec je neznámý.
Královna Breha byla také ministryní vzdělávání, a proto není jisté jestli zahynula při zničení Alderaanu. Na druhou stranu není důkaz o tom, že by přežila. Některé zdroje také uvádějí, že mohla zemřít po rozvodu se svým manželem. Právě ty uvádějí, že jí měly ze všech bratrových manželek nejraději.

V síti Wikia

Náhodná Wiki