Wikia

Czech Star Wars Wiki

CC-8826 Neyo

komentáře0
2 358stránek na
této wiki

Přesměrováno z CC-8826

Neyo1
CC-8826

"Neyo"

Životopisné informace
Domovský svět

Kamino

Popis
Pohlaví

muž

Výška 183
Chronologické a politické infomace
Éra

Vzestup Impéria

Členství

Galaktická republika Galaktické impérium

[+/-] [zdroj]

CC-8826, také známý jak Neyo, byl z první stovky vojáků cvičené starým ostříleným válečníkem ARC Alphou-17. Jeho číslo jako vojáka bylo 8826. Během obléhání vnějšího okraje spolupracoval s mistrem Jedi Opo Rancisem. Neyo se vyznačoval svou chladností a nenávistí vůči vůdci obchodní federaci Nutovi Gunrayovi. Na planetě Saleucami bojoval statečně, ale byl nucen spolupracovat s velitelem Faiem a Blyem. Když Seleucami padlo, Neyo zůstal a stal se velitelem výzvědných vojáků pro Republiku. Jeho Generálkou se stala místo Rancise mistryně Jedi Stass Allie. Společně se pokusili vypátrat poslední zbytky Federálních vojáků a to se jim také podařilo. V této bitvě Neyo zachránil Allie život, ta byla nadšená z jeho skutku, a tak mu prokázala úctu, když při zpáteční cestě mohl letět před ní jako hlavní vůdce tažení. Když se společně vraceli do tábora na speederových motorkách cestou je zastihla zpráva od nejvyššího kancléře Palpatina. Kancléř vydal Rokaz 66, který označoval Stass Allie za nepřítelku celé Galaktické Republiky. Ačkoli před necelou hodinou zachránil samotné jedijce život, teď šly závazky pryč. Přibrzdil a dostal se za mistryni. Ta si myslela že jí dává úctu a nechává jí jet první. Bohužel Neyo měl jiné úmysly spolu se svým druhým jezdcem spustili palbu na speeder před nimi. Jedijský speeder explodoval a jedijka samotná se rozletěla na několik kusů. Neyo sám přibrzdil a koukl se na zbytky, které zbyly z jedijčina těla. Potom nastartoval a odletěl zpět do tábora, kde se právě čistily poslední zbytky a zastánci Staré Republiky.

Nova KloniEditovat

Neyova jednotka vojáku ostrých jako břitva a také tak prřesných. Tito vojáci byli tajne vycvičeni proti Jedium a po Rozkaz 66 se to velice hodilo. Na jejich vyzkumnych misích meli pripevnené stealth spínače a díky nim meli skoro nulové stráty. Jako vyzbroj meli bojové umení, dvě vybro-čepele na rukou a samozřejmě fyzičku.Tito vojáci se bavili pouze mezi sebou a Jedium byli často úseční.

V síti Wikia

Náhodná Wiki