Fandom

Czech Star Wars Wiki

CT-27-5555 Pěťák

< CT-27-5555 Pěťák

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]
"Nejsem jen další číslo! Žádný z nás není."
―CT-27-5555 Pěťák

CT-27-5555, případně ARC-5555 nebo později CT-5555 byl klonový voják a ARC voják, který sloužil ve Velké armádě republiky v době Klonových válek. Díky svému označení, sestávajícího z čtyř pětěk, si vysloužil přezdívku Pěťák, anglicky Fives.

Životopis Editovat

Výcviku se mu dostalo krátkou dobu po začátku války na Kaminu, v jednotce kadetů známé jako oddíl Domino. Až závěrečný test z celého oddílu udělal schopný a spolupracující tým, který byl záhy jmenován plnohodnotnými klonovými vojáky. Jejich první přidělení bylo na základně Rishi, kde zajišťovali základní údržbu této odposlouchávací a monitorovací stanice. Když se jí při invazi na Kamino rozhodla potají zmocnit Konfederace nezávislých systémů, ve snaze zabránit tak Galaktické republice v brzkém upozornění na chystanou operaci, Pěťák byl jeden ze dvou přeživších z původní posádky. I za cenu těchto obrovských ztrát, byť za pomoci klonovaného maršála CC-2224 Cody a klonovaného kapitána CT-7567 Rex, byla republika včas uvědoměna o plánované ofenzívě díky zničení stanice a přerušení signálu jeho bratrem z oddílu Domino, CT-782 Hevy. Na památku ztráty svých přátel a bratrů Pěťák po zbytek své služby na helmě nosil stylizované vyobrazení rishského úhoře, smrtícího predátora, který při akci usmrtil dalšího z jeho kolegů z oddílu Domino, CT-4040 Cutupa.

V síti Wikia

Náhodná Wiki