Fandom

Czech Star Wars Wiki

CT-7567 Rex

3 533stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku je považován za kanonický.  Klikni zde pro legendární verzi článku. 
Obsah tohoto článku je považován za kanonickýObsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.
"Věříval jsem, že být dobrým vojákem znamená dělat to, co vám řeknou. Tak nás vytvořili. Ale my nejsme droidi. Nejsme naprogramovaní. Musíš se naučit dělat své vlastní rozhodnutí."
―Rex
[+/-] [zdroj]

CT-7567, přezdívaný "Rex", veterán, býval klonovým kapitánem, který dohlížel nad rotou Torrent známé 501. legie Velké armdády republiky v průběhu Klonový válek. Rex se účastnil mnoha bitev během války přičemž si oblíbil své dvojité DC-17 blasterové pistole, které hojně využíval v bojích. Jako kapitán 501. sloužil Anakinu Skywalkerovi jako druhý velící, se kterým sdíleli odvahu a nekonvenčnost v bojích. Byl blízkým přítelem maršála Codyho, jejichž vztah odrážel jejich respekt ke generálům Skywalkerovi a Obi-Wan Kenobimu. Tito čtyři často sloužili pohromadě velíce tažení přední linie proti Konfederaci nezávislých systémů.

V bitvě o Christophsis se Rex stal mentorem Skywalkerovi nově přiřazené padawance Ahsoce Tano, se kterou si vytvořil silné pouto. Když byli na inspekci vysílacího stanoviště s Codym, seskupil malé mužstvo zelenáčů, aby znovu přezvali kontrolu nad stanicí Rishi, kterou následně zničili, aby překazili plány generála konfederace Grievouse na invazi na Kamino. Účastnil se nespočtu tažení na scéně galaktické války, od zamezení rozšíření viru Modrý stín na Naboo a osvobození Rylothu po dalších těžce vydobitých vítězstvích jako bitva o Malastare, druhá bitva o Geonosis a bitva o Kamino.

Napříč jeho kariérou Rex dokázal být skutečným velitelem, který se opravdu staral o muže pod jeho velením, i když začal pochybovat o své vlastní budoucnosti - a budoucnosti jeho klonových bratrů - v Republice. V bitvě o Saleucami se setkal s klonovým zběhem Cutem Lawquanem, kterého ale začal respektovat navzdory jejich výrazným rozdílům. Jeho vedení bylo nejvíce podrobeno zkoušce při bitvě o Umbaru, kde byl nucen spojit 501. legii pod dočasné vedení Jediiského generála, zatvrzelého a agresivního Pong Krella. Rex nejednal s Krellem z očí do očí a nacházel se na hraně mezi starostí o vojáky a Krellovými vysoce ztrátovými plány. Když Krell navedl 501. do smrtelného střetu s jejich druhy z 212. útočného praporu, uvědomil si Rex, že jejich generál je zrádcem Republiky a riskoval obžalobu z velezrady při vedení jeho mužů k zajmutí Krella. Tato tvrdá zkouška vypilovala jeho striktní poslušnost řádu, neboť se při ní naučil o hodnotě vytváření vlastních rozhodnutí jako voják.

Rex pomáhal Skywalkerovi, Taně a Kenobimu při záchraně togrutských kolonistů od Zygerrianské otrocké říše a později nabídl své vojenské znalosti ku pomoci Jediů při cvičení vzbouřenců na Onderonu pro osvobození jejich světa. Při neúprosném zvratu událostí, on a Skywalker zadrželi Tanu na Coruscantu poté, co byla obviněna z bombového útoku na Jedijský chrám, událost která vyvrcholila v její odchod z řádu Jediů. Následně po poruše jednoho z klonových vojáků během bitvy o Ringo Vindu, Rex a Skywalker započali stíhání dlouhodobého kumpána, ARC troopera Pěťáka, který se stal nevyzpytatelným poté, co odkryl proti Jediiskou direktivu která byla vložena do všech republikových klonových vojáků. Předtím, než stačil Pěťák dokázat jeho objevy Rexovi a Skywalkerovi, coruscantská stráž jej zastřelila pro odpor při zatýkání.

Po Tanině odchodu z řádu Jediů sloužil s ní po boku ještě při obléhání Mandaloru. V jistém bodě Klonových válek si Rex odstranil inhibitorový čip, což vedlo k nesplnění Rozkazu 66 když byl vydán. Patnáct let po konci Klonových válek byl stále naživu a bydlel v upraveném AT-TE na Seelosu s komandérem Gregorem a Wolffem. Nakonec byl nalezen Ahsokou Tano při povstalecké akci proti represivní vládě Galaktického impéria. Během toho se spřátelil s Kananem Jarrusem přeživším Jediiskou čistku a jeho učedníkem Ezrou Bridgerem. Rex vypomáhal Přízraku a eskadře Fénix při jejich snahách proti Impériu a úsilí vytvořit rebelii.

Životopis Editovat

Začátky Editovat

CT-7567, později znám jako "Rex", byl klon nájemného lovce Jango Fetta stvořený a vycvičený na Kaminu. Nakonec byl povýšen na kapitána ve Velké armádě republiky.

Klonové války Editovat

Rex sloužil pro Velkou armádu republiky k ochraně jejích občanů, jako součást jeho oddanosti Republice. Později byl přiřazen k Jediiskému generálu Anakinu Skywalkerovi jako druhý velící. Následně mu bylo svěřeno velení nad rotou Torrent 501. legie. Rex nedočkavě plníval rozkazy, avšak v průběhu času se stal méně upjatým. Též sloužíval v bitvách po boku velitele Codyho například v té o Tibrin.

Bitva o Christophsis Editovat

"U mě zkušenosti převyšují vše."
―Rex Ahsoce Tano
Nějaký čas po bitvě o Geonosis soustředil Rex doprovázený Skywalkerem, Kenobim, Codym a zbytkem republikových sil, své snahy k osvobození Christophsisu od konfederačních sil pod generálem Whormeme Leathsomem a Dookovým vrahem, Asajj Ventress. Kapitán se účastnil příprav na přepad přicházejících separatistických jednotek, avšak zpozoroval jak byli Kenobi s Codym napadeni. Skywalker vyrazil pomoci jeho mistrovi s Rexem a jeho muži po boku. Utíkajíc ze střechy zadržovali bitevní droidy dokud nedorazila pomoc v podobě útočné lodi osazenou klonovým vojákem Gusem, který před odletem ještě odstřelil hlavu taktického droida. Rex následně vypomáhal Codymu při robolobotomii droidí hlavy objevujíce obsah všech jejich zpravodajských služeb. Domnívajíce se že v jejich středu mají špeha, generálové Skywalker a Kenobi odletěli vyšetřit konfederační velitelství v naději v odhalení totožnosti špiona. Rex a Cody byli instruováni provést jejich vlastní vyšetřování v republikové základně.

Při odchodu z velícího střediska si Cody všiml že někdo nechal jejich komlink zapnutý; celý jejich rozhovor byl odvysílán separatistickému špionu. Rex si všiml někoho v chodbě a s Codym jej začali pronásledovat. Nicméně jej ztratili v přeplněné vojenské jídelně. Nyní si uvědomili, že ten špeh je klon. Neschopní se spojit s Jediemi následkem blokované komunikace nechal Rex R2-D2 analyzovat historii spojení aby viděl jestli někdo odeslal neautorizovaný přenos. Zaznamenal nepravidelné vlnové délky, které byli příliš nízké a nepříliš časté aby mohly být běžně zaznamenány, vlny které přicházely z kasáren seržanta Slicka. Přikročili tedy k výslechu Slickových mužů, kteří všichni měli alibi až na Choppera, který lhal o sbírání prstů bitevních droidů. Nicméně Slick jim proklouzl když odhalil že tu Jediové nejsou. Slick utekl a podařilo se mu se vyhnout Rexovi i Codymu přičemž také odpálil přilehlé zbraňové skladiště spolu s bojovými letouny LAAT a AT-TE.

Následujíc vedení Guse a Choppera odvážili se Rex a Cody zpátky do velícího centra. Tam si všimli otisků bot směřujících k ventilaci. Beze slova Rex s Codym vymysleli past; Rex předstíral že odchází z místnosti, zatímco Cody stál beze zbraně otočen zády ke Slickově úkrytu, neboť si ji odložil. Slick vyklouzl z úkrytu, sebral zbraň a namířil zezadu na Codyho hlavu, ale v překvapení zjistil, že zbraň je prázdná; Cody předtím vyjmul zásobník. Po krátkém zápasu pěstmi Rex s Codym Slicka přemohli, právě když se Jediové vraceli ze své neplodné cesty na separatistické velitelství. Skywalker pokáral Slicka za ohrožení jeho bratrů, na což mu Slick jedovadě odpověděl, že Jediové zotročují jeho klonové bratry. Navzdory Slickovu spálení celého skladu zbraní, poznamenali Rex s Codym že se jim podařilo zachránit těžké kanóny.

Jak se Loathsomova droidí armády přemístila na své pozice, Rex se svými muži doprovázen Skywalkerem stavivše se troj-droidům. Později se Rex setkal s Anakinovou učednicí Ahsokou Tano smějíce se jak Skywalkerovi říkala "Skyguy", načež mu bylo řečeno, že za ten smích jí ukáže, z pozice velícího důstojníka, jak pracovat s lanem, a Rex jí tedy začal nabízet své rady a cenné velitelské zkušenosti. Taktéž prohlásil že i když má možná vyšší šarži než on, jsou to zkušenosti, které mají poslední slovo. Rex si na to všiml, že příchozí konfederační síly vztyčily ochranný štít činíc jejich kanóny neužitečnými.

Po poradě s Kenobim, Codym a Rexem se rozhodli poslat Skywalkera a Tano zničit ochranný štít, zatímco Rex spolu s Kenobim zadržovaly droidy před zničením těžkých kanónů. Jak Kenobi vedl výpad proti droidům, Rex s jeho muži vlákali droidy do budovy poskytujíc tak větší výhodu klonovým vojákům. Navzdory této taktice bylo spoustu Rexových mužů pobito a následně dostal rozkaz stáhnout své jednotky k ochraně kanónů. Jak se Kenobi snažil zdržovat Leathsoma vleklou kapitulací, povšiml si Rex výpadku štítu právě včas aby mohl nařídit kanonádě zničit tanky ukončujíc tak bitvu.

Bitva o Teth Editovat

Rex po boku Skywalkera, Tano a zbytku roty Torrent se následně odebrali na Teth zachránit syna Jabby Hutta Rottu. Použili jejich stoupací lana ke šplhu na útes k chrámu pod palbou dvou droidích praporů. Rex a jeho muži zajistili chrách. Po nalezení Jabbova syna Skywalkerem a Tanou zaútočili supí droidi zatímco dvě separatistická výsadková plavidla přistála, vysazujíc další bitevní droidy pod vedením Ventress. Rex se s mužstvem stáhl do chrámu.

Rex s posádkou zůstávali vzadu aby drželi bitevní droidy zaměstnané. Po Ventressině rozseknutí zámku dveří se spolu utkali, avšak droidi je přemohli. Rex sebral jeho pistol a pokusil se střelit Ventress, která ho však odzbrojila a Silou jej začala škrtit požadujíc pozici Skywalkera. On odmítl, ale Ventress použila ošálení mysli aby ho přiměla se s ním spojit. Nicméně jej varoval použitím jeho jména že Ventress je už na cestě.

Když Skywalker kontaktoval Rexe, přepadl bitevního droida, praštil ho a vzal jeho zbraň. S jeho jednotkou poté porazili droidy, kteří je strážili. Jak byli obklíčeni, do toho přišla pomoc od Kenobiho a Codyho. Po zničení pavoukového droida rozbuškou řekl Rex Skywalkerovi aby na sebe dávali pozor a že mise je na prvním místě. Následně pak s Kenobim, Yodou a Codym letěli vyzvednout Skywalkera a jeho učednici z Jabbova paláce na Tattoinu.

Potyčka na měsíci Rishi Editovat

Rex pak s Codym letěli na inspekci nákladní lodí třídy Nu, Obexem. Po vizitě sledovací stanice na Pastilu odletěli na základnu na měsíci Rishi. Rex se po cestě spojil se stanicí a všiml si něčeho divného na neochotě vojáků k jejich inspekci. Po přistání byli přivítáni vojákem, který jim sdělil, že stanice je v pořádku a tudíž mohou odejít. Rex požadoval aby byl vzat k velícímu seržantovi všímajíc si vojákovi odpovědi "rozkaz, rozkaz". Na to si všimli světlice pro útok droidů a Rex vytasil zbraň a střelil vojáka. Ukázalo se, že to byl z BX série droidího komanda. Poté na ně zaútočili další členové droidího komanda a odřízli je od Obexe. Rex a Cody seskočili z plošiny jak po nich hodili detonátory a použili stoupací lana ke slanění.

Potkali zbytek jednotky, Pěťáka, Hevyho a Echa, kterým bylo prvně nařízeno, aby sňali helmy a dokázali, že nejsou droidy. Po sundání helem byli napadeni Rishským úhořem, avšak Rex jej střelil do oka. Rex označkoval Echa krví z úhoře a řekl mu, aby jeho a Codyho následoval. Poté předstíral porouchaného droida použitím ustřelené hlavy říkajíc "rozkaz, rozkaz". Jak droidi otevřeli dveře, Rex, Cody a zbytek klonů vtrhli a obsadili velící středisko sestřelujíce droidí komando. Poté si všimli přibližující se konfederační flotily, ale nemohli už kontaktovat republiku.

Když výsadkové lodě slétly dolů řekl Rex že by mohli vyhodit stanici do povětří, takže by to pak republika přiletěla prozkoumat. Pak se vybavil plynovými granáty jak Cody s ostatními drželi bitvení droidy. Nicméně dálkový ovladač nefungoval. On pak se zbytkem odešli zatímco Hevy spravoval rozbušku. Hevy však odmítl odejít trvajíc na odpálení plynu ručně. Rex se s ostatními pokusili pro něho vrátit, ale Hevy odpálil základnu spolu se sebou. Zbytek byl pak zachráněn útočnou lodí. Poté co Echo a Pěťák obdrželi medaile za jejich statečnost, přijal je Rex do 501. legie.

Bitva na Bothawui & Oblačná základna Editovat

"Rexi, kamaráde, je čas to rozjet."
"S potěšením, pane!
"
―Rex začína přepadení separatistických lodí
Po ztrátě Falleenu byli Rex, Skywalker a Tano s jejich flotilou posláni ochránit Bothawui. Rex a flotilové vymahače byli vysazeny na asteroidy obklopující Bothawui. S Grievousovým útočným manévrem proti Skywalkerově flotile zahájil Rex palbu na záď jeho flotily. Následně zachránil Skywalkera když se jeho letoun poškodil. Rex pak zůstal s Ahsokou zatímco Skywalker hledal základnu Grievousovi rozvětky, a později zachitili Skywalkerův stopovací signál. Vzali tedy Soumrak a vysvobodili Skywalkera od Grievousových sil.

Potom Rex pomohl Skywalkerovi při hledání sledovací stanice. Rex s Denalem a jeho oddílem se po přijetí zprávy od R2 připojili ke Skywalkerovi při ničení základny v systému Russan. Rex vzal s sebou na stanici i R3-S6. Rex, Ahsoka, R3 a zbytek oddílu byli povoláni ke zničení reaktoru stanice, zatímco Skywalker hledal svého R2. R3 je však zpomalil natolik, že se museli střetnout se super bitevními droidy. Byli schopní je porazit, avšak následně stanuli tváří v tvář Grievousovi. Rex a jeho muži se jej pokusili sestřelit, ale všichni byli zabiti až na Rexe a Denala. Od smrti Rexe zachránila Ahsoka, která jemu a Denalovi pak nařídila dokončit jejich misi bez ní. Jim se pak podařilo narušit reaktor a setkat se se Skywalkerem u Soumraku v přistávacím prostoru, načež si uvědomili, že R3 byl špeh jelikož na ně přivolal super bitevní a supí droidy. Rex poté zničil reaktor a připojila se k nim Ahsoka aby následně mohli vyváznout i s osvobozeným R2.

Bitva nad Quellem Editovat

Později během konfliktu se Rex připojil ke Skywalkerovi, Taně, Admirálu Wullf Yularenovi a pár dalším klonovým vojákům na misi na planetu Quell, kde Jediiský generál Aayla Secura a její klonový velitel Bly bojovali proti separatistickému odporu. Republikové síly spěchali za Sucuřininým poškozeným křižníkem. Po proražení řady raketových super bitevních droidů přistáli na Sucuřinině lodi, kde však Skywalker utrpěl vážná zranění od exploze při výbuchu plavidla. S dalšími vojáky Cameronem, Flashem a Luckym se jim podařilo uniknout na přepravní plavidlo. Nicméně kvůli poškození při zásahu a selhání systému začala loď přecházet do hyperprostoru, následně havarovali na planetě Maridun.

Rex zůstal u Skywalkera zatímco Secura, Bly, Ahsoka a zbytek vojáků se vydali hledat pomoc. Rex musel bojovat s mastiffskými falony po boku Skywalkera dokud Bly, Ahsoka a lurmenský léčitel Wag Too jim nepřišli pomoct. Rex a jeho klonoví bratři s Jediiemi rychle objevili, že Maridun byl domov pro lurmenskou vesnici.

Obrana Maridunu Editovat

Rex pozoroval jakékoli vesmírné plavidlo v naději na záchranu. Později si všiml konfederační výsadkové lodi mířící směrem k vesnici. Oznámil to Blyovi a z vesnice utekli před příchodem bitevních droidů. S ostatními pak začali plánovat, jak ukořistit raketoplán, ale byli zaznamenáni průzkumným droidem. Pronásledovali jej až ho Secura zničila. Rex s ostatními sledoval, jak generál Lok Durd připravoval test jeho zbraně. Rex s Blyem se šli blíž podívat na zbraň aby vzápětí běželi po svých stopách zpět, aby unikli šokové vlně ze zbraně.

Po Durdově odletu společně s Blyem a Skywalkerem usiloval Rex o vniknutí do Durdovi základny, kde by mohli ukrást plavidlo a generátory štítů. Se skupinou se pak vrátil do vesnice, kde se Skywalkerem a Blyem postavili opevnění pro obranu k velké nelibosti Tee Watt Kaa. Rex s Blyem aktivovali štít při výstřelu tanku z jeho zbraně. S ostatními pak drželi pozice dokud droidi neprolomili štít a nezničili jej. Naštěstí jim nakonec pomohli Lurmeni a podařilo se jim přemoct protivníky a zajmout Durda. Jak Rext odváděl Durda přilétl je vyzvednout republikový křižník .

Bitva o Orto Plutonium Editovat

Rex po těchto bojích doprovázel na cestě na Orto Plutonia generála Kenobiho, Skywalkera, pantoranského senátora Riyu Chuchiho a předsedu Chi Cha. Tam se dopátrali při prohlídce glidské stanice, co se stalo s posádkou. Rex spolu s Jediema zamířili ke konfederační odlehlé základně, kde shlédli hologram netvora pobíjejícího bitevní droidy. On se poté vrátil na stanici, kde se svými vojáky čekal na návrat Jediů. Všichni se následně odebrali na konfederační základnu si promluvit s talzkým náčelníkem Thi-Senem. Po zakončení porady byl Rex pověřen ochranou předsedy, který se rozhodl napadnout talzy. Rex s jednotkou a Cho se svou gardou byli obklíčeni talzy. Cho smrtelně raněn byl stáhnut spoločeně s Rexovými jednotkami. V nastalé situaci Rex vztyčil obranou linii poblíž útesu a držel své pozyce dokud Skywalker, Kenobi, Chuchi a zbytek vojáků nepřiletěli na pomoc.

Razie ve Vindiho laboratoři Editovat

Rex byl poslán na Naboo k výpomoci Skywalkerovi a Kenobimu zastavit konfederačního vědce doktora Nuvoa Vindiho před rozmístěním bomb naplněných virem Modrý stín. Bojoval po boku velitelky Tano v bojích při průchodu Vidiho laboratoří. Podařilo se jim zastavit Vindiho droidy předtím, než se jim podařilo vypustit virus.

Nicméně LEP-86C8 ukradl lahvičku a spustil jednu z bomb, čímž zamořil laboratoř. Ačkoli Rex se svou jednotkou byl schopný včas uzavřít laboratoř, sami byli nakaženi virem. Současně se senátorkou Padmé Amidalou a zástupcem Jar Jar Binksem se jim podařilo zničit všechny droidy, avšak všichni byli nakženi virem Modrý stín. Naštěstí Skywalker a Kenobi jim včas podali lék, který je zachránil.

Bitva o Ryloth Editovat

Rex spolu se Skywalkerem, Tanou a Yularenem nastoupili na Resolute a vytáhli s jejich flotilou na Ryloth prolomit konfederační blokádu. Po jejich prvním neúspěšném útoku podali hlášení o jejich průběhu mistru Winduovi. Rex informoval Tano, že s ní chce Skywalker mluvit o jejich příštím výpadu. Následně dohlížel na evakuaci Defenderu. Skywalker zanechal Taně velení nad Resolutem a s ní pak Rex a jeden z navigačních důstojníků spolupracovali na plánu zneškodnění zbývajících blokádních sil. Ze začátku se obávali, že Tanin manévr nebude nic platný, ale uposlechli jej když jej Yularen schválil. Po zničení konfederační vlajkové lodi Skywalkerem se Rex, Yularen a navigační důstojník přesunuli s Resolutem na útočnou pozici, odkud pozorovali, jak Tano a její bombardéry ničí zbývající jednotky. Při příletu sil pod vedením Kenobiho a Windua pak Rex vyslal loď k vyzvednutí modulu se Skywalkerem a R2.

První bitva o Felucii Editovat

Rex vedle Codyho, Skywalkera, Tany a Kenobiho byli posláni na Felucii, kde však byli záhy obklíčeni. Naštěstí byli vysvobozeni jednotkami generála Koona.

Bitva o Devaron Editovat

Rex se Skywalkerem a Tanou letěli na Devaron, aby zastavili Bana před ukořistěním kyber paměťového krystalu od mistra Bolly Ropala. Shromáždil tři oddíly k nalodění se na Banovu loď a souhlasil se Skywalkerovým nápadem použít AT-TE k nalodění. On, Skywalker a Tano se pak úspěšně dostali na palubu lodi, avšak ne včas aby zachránili mistra Ropala. S ostatními pak našel Bana na zbraňovém podlaží. Rex s klony se starali o bitevní droidy, zatímco Skywalker s Tanou stíhali Bana. S jeho muži zajistili raketoplán a čekali na ně, až se vrátí. Když se vrátili, viděl, jak Denal střelil Bana.

Po návratu na Resolute si jeden z Rexových mužů všiml stop krve. Rex sdělil Skywalkerovi, že to nebyla krev žádného z jeho mužů, to si uvědomili, že Denal byl vlastně Bane v převleku, kterému se tak podařilo uniknout.

Druhá bitva o Geonosis Editovat

Republikové síly se znovu vrátili na Geonosis a Rex stál v oddílu se Skywalkerem a Tanou. Po sestřelení jejich útočné lodi pokračovali směrem ke Kenobiho pozici po svých. Rex pomáhal Skywalkerovi a Taně při dobití droidí pevnosti jež jim stála v cestě. Po srovnání pevnosti se zemí pak pokračovali i s Mundiho jednotkou na setkání s Kenobim a Codym.

Poté bylo Rexovým úkolem po boku Skywalkera, Unduli, Greea a jejich vojáků odlákat pozornost Pogglových sil, zatímco Tano a Offee vnikali do droidí slévárny. Při první vlně se jim podařilo bitevní droidy zahnat, avšak jejich jednotky byly zahnány nazpět, když Poggle vyslal vylepšené tanky aby je dorazily. Po zničení továrny vyslal Rex své tanky a útočné lodě najít Tanu a Offee a následně pozoroval, jak je odvážejí na zotavovnu.

Následně s jeho nadřízenými předali Poggla Coruscantu. Zůstával však ve střehu, když se Tano a Offee neohlásili včas. Nakonec se mu podařilo se spojit s Tanou a dát o tom vědět Skywalkerovi.

Bitva o Saleucami Editovat

Pro další misi byli vyslání za doprovodu Skywalkera a mistrině Gallie do systému Saleucami k záchraně Eetha Kotha z rukou generála Grievuse. Navzdory osvobození mistra Kotha se Grievousovi podařilo uprchnout na povrch Saleucami. Rex tedy následoval generála Kenobiho a Codyho aby jej vystopovali.

Rex a několik jeho mužů prozkoumávali trosky Grievousovi lodě. Následně vzal s sebou Jesse, Tvrďáka a Kixe na cestu skrz mokřady ke Grievusovi. Při pronásledování byl však postřelem komandím droidím odstřelovačem. Přežil, ale museli jej nechat za sebou na farmě pro zotavení. Rex poté zjistil, že vlastník farmy byl klonový dezertér se jménem Cut Lawquane. Při prvním dojmu byl Rex znechucen jeho nedostatkem oddanosti k republice, avšak navzdory tomu přijal pozvání na večeři jeho dětmi. Rex mluvil o věrnosti armádě bez ohledu na okolnosti, načež mu Cut vyprávěl, jak opustil armádu poté, co celý jeho tým byl rozprášen, jeho kamarádi pozabíjeni a on utekl. Všichni byli náhle napadeni droidím komandem. Podařilo se jim zničit všechny droidy, kdy Cut dokonce Rexe zachránil pře jedním z nich. Následující den se Rex rozhodl jej nenahlásit vidíc v něk statečného muže a sám se pak připojil ke Kenobiho jednotkám.

Potyčka na Coronetu Editovat

Ke Kenobiho vyšetřování na Mandaloru byli přiřazeni Cody a Rex se Skywalkerem, jejich jednotky byli vyžádány jako doprovod vévodkyně Satine Kryze a ochranu před Umrlčí hlídkou a separatisty na cestě na palubě Coronetu.

Klonoví velitelé Rex a Cody se svými muži byli zavoláni na poradu ohledně důležitosti ochrany vévodkyně. Zůstali v nákladním prostoru. Tu si také všiml, že R2 něco vystrašilo a dva jeho vojáci chybí. Rex po boku Skywalkera našli otevřený kontejner a hledali dále, dokud nebyl Skywalker napaden vražednou sondou. Rexovi s Codym se podařilo ji zneškodnit, ale vzápětí byli napadeni zabijáckými sondami. Po jejich zneškodnění pokračovali velitelé jejich prohledávání při kterém sestřelili poslední zabijáckou sondu. Rex byl však napaden poslední vražednou sondou ale dokázal se udržet naživu před jejími spáru dokud ji Skywalker nerozsekal. Rex poté bojoval proti super bitevním droidům, kteří se nalodili na Coronet, po boku svých vojáků, Codyho a osobní stráže vévodkyně.

Bitva o Kamino Editovat

"Se vší úctou generále, pokud někdo přijde k nám domů, měl by mít s sebou velký blaster."
―ARC Voják
Rex, Cody a jejich jednotky se navrátili na jejich rodnou planetu Kamino, když byla objevena komunikace mezi Grievousem a Ventress. Tito dva velitelé se připojili k Pěťákovi, Echovi, 99 a pár dalším mladým kadetům v kasárnách. Spolu bojovali proti bitevním droidům, avšak 99 byl zabit. Po této bitvě povýšil Rex Echa a Pěťáka na ARC vojáka.

Bitva o Lola Sayu Editovat

KoonBriefing-Citadel.png

Rex a ostatní se účastní schůze ohledně Citadely

Když byl mistr Piell uvězněn, byli Rex, Cody, Fives, Echo spolu s Kenobim a Skywalkerm svoláni Plo Koonem na schůzi týkající se záchrany Piella z Citadely na Lole Sayu, kde byl držen separatisty. Aby se dostali na planetu nepovšimnuti, nechal Skywalker celý tým včetně Rexe zamrazit do karbonu. Zamrazený tým byl pašován R2-D2 a pár dalšími přeprogramovanými bitevními droidy v ukradeném separatistickém raketoplánu. Tato taktika úspěšně obelhala skenery známek života planetární blokády a tak mohli droidi přistát s plavidlem v jeskyni poblíž vězení Citadely. Po dosednutí byli všichni rozmraženi, aby zjistili, že Ahsoka Tano se tajně přidala do týmu navzdory rozkazům, které obdržela. Jelikož nebyla jiná možnost, přidala se do týmu a započali misi.

TarkinRex-TC.png

Rex spolu s Tarkinem během útěku

Pro vniknutí do zařízení musel tým šplhat bez jištění po stěně osazené elektrominami. To jim šlo dobře dokud jeden z klonových vojáků nestoupl na uvolněný kámen a nespadl přímo na minu upozorňujíc tak posádku vězení o jejich přítomnosti. Na cestě k Piellově cele se musel vyhnout několika nastraženým pastem, leč jedna zabila dalšího vojáka. Dostali se až k Piellově cele a zničili strážící droidy, přičemž Rex vyřídil výslechového droida. Při záchranné cestě byl tým zaznamenaný správcem Citadely Osi Sobeckem, který aktivoval velký magnet na stropě chodby jež celému týmu vyňal zbraně z ruky a přitáhl Skywalkera díky jeho kybernetické ruce. Byli obklíčeni droidy.

Skywalker přitáhnutý na magnetu za použití svého světelného meče zničil magnet umožňujíc tak zbytku vzít své zbraně a zničit droidy. Rex k Sobeckově nelibosti odstřelil sledovací kameru než se vydali dál. Po vysvobození Piellových důstojníků se skupina rozhodla rozdělit na dva týmy při úniku ze zařízení, jelikož Piell a jeho kapitán Tarkin znali každý část důležitých hyperprostorových souřadnic známých jako [Nexus route]. Při rozdělení bude pro separatisty těžší získat celou informaci. Rex byl ve skupině se Skywalkerem, Tanou, Tarkinem, Echem, Pěťákem a dvěma zachráněnými klony. Zatímco Kenobiho část způsobily zmatek na vyšších podlažích, Rex unikl z věže do změti tunelů v nižších patrech.

Následně se probíjeli dál tunely přes super bitevní droidy a droidí komanda. Rex se při tom zastával Tany, když Tarkin zpochybňoval její zkušenosti. Nakonec se jim podařilo se znovu potkat s Kenobiho a Piellovým týmem na letišti. Jejich letoun byl však zničen a ARC vojáka Echa považovali za mrtvého.

Rex se s ostatními vydali na jejich setkávací bod přičemž byli pod nátlakem STAPů a anoobasů. Během jejich plahočení byl Piell zabit jedním z anoobasů, pročež mu krátce vzdali čest při spoštění jeho těla do lávy. Poté dosáhli na místo jejich setkání s Koonem, kde bojovali proti veliteli Sobeckovi a jeho droidům, dokud Koon nedorazil. Nakonec se všichni vrátili zpět na Coruscant.

Návrat na Felucii Editovat

Pro další úkol byli vysláni se Skywalkerem, Ahsokou, Koonem, Wolffem a jejich muži získat zásobovací předsunutou separatistickou základnu. S pomocí Fuliciánských zvědů Rex a Skywalker napadli základnu, zatímco Tano a Koon vedli útok z boků. Skywalker si však všiml, že Ahsoka se ztratila. Rex se svou jednotkou prohledával základnu a přilehlé okolí pátrajíc po ní, ale bez výsledku.

Poté dohlížel nad rozmístěním jednotek SCUBA generála Fista, Ahsoky a velitele Monnka na Mon Cale při pomoci princi Lee-Charovi.

Bitva o Umbaru Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki