FANDOM

Tab-canon-black  Tab-legends-white 
Eras-legends30px-Era-imp
[+/-] [zdroj]

CT-7567, také známý jako kapitán Rex, byl klonový voják. Během Klonových Válek, Rex velel rotě Torrent, části slavné 501. legie. Rex a jeho muži byli přiřazeni k ochraně sektorů Vnějšího Okraje. Rex byl svobodného myšlení, nepoddajného a agresivního chování. Rex si prosazoval svoje názory mezi výše postavenými Jedi. Také tu byly jeho pozoruhodné a jedinečné poznámky, ale i přesto Rex plnil rozkazy bez otázek, stejně jako zbytek klonů.

ŽivotopisEditovat

Bitva o ChristophsisEditovat

Rex společně s Velitelem Codym a s generály Kenobim a Skywalkerem bojoval v bitvě o planetu Christophsis. Zde společně s rotou Torrent a Skywalkerem zníčil bitevní Tri-Droidy. Společně se svými muži kryl generála Kenobiho při jeho rádoby "zajmutí" generálem Whormem Loathsomem.

Bitva o TethEditovat

Později velel rotě Torrent v bitvě o Teth. Zde museli Rex a jeho muži čelit Asajj Ventress a jejím droidům, které museli zadržet aby mohl generál Skywalker se svojí padawankou Ahsokou zahránit Hutta Rottu. Ovšem byli droidy zajati, ale pomocí lsti s Komlinkem se osvobodili a pokračovali v bitvě s droidy do příchodu 212. Útočného praporu.

Bitva na měsíci RishiEditovat

Captain-rex-clone-wars
Rex a Cody byli posláni na inspekci základny na měsíci Rishi, která byla plná nováčků sice chtivých k boji, ale nedbajících zakladních pravideln jejich výcviku. Tak se stalo, že na základnu zaútočilo droidí komando, kterí stanici dobylo. Zachránili se pouze tři kloni: Echo, Pěťák a Hevy. Po obsazení základny droidi zjistili, že přilétají oba klonoví velitelé na inspekci a pokoušeli se je odradit, ale to se jim nepovedlo, a tak byli Rex a Cody zataženi do přestřelky, při které se zníčil jejich utočný dělový člun třídy Nu. Po přestřelce se velitelé setkali se třemi přeživšími a pokusili se základnu zničit, při tomto pokusu zemřel Hevy, který se obětoval, aby odpálil zaseklou nálož. Když se Rex, Cody, Echo a Pěťák dostali zpátky k flotile, tak Rex jmenoval Pěťáka a Echa členy 501. legie.

Ostatní MiseEditovat

Dále se Rex zúčastnil mnoha dalších misích, jako třeba Bitva o Bothawui, bitva o Umbaru

či mise na Christophsis a vyšetřil ukradení krystalu Sestrami noci.

Brnění a VýbavaEditovat

Rexovo brnění bylo nabarveno do barev 501. legie. Měl Phase I brnění, které se podobalo brnění ARC jednotek. Nosil také nárameník a suknici a na helmě měl namalované Jaigovy Oči.

V síti Wikia

Náhodná Wiki