Fandom

Czech Star Wars Wiki

Cad Bane

< Cad Bane

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Cad Bane byl  muž rasy Duros a nájemný lovec z planety Duro, který získal reputaci v Galaxii jako nejlepší, nejsmrtelnější a nejobávanější žoldnéř během Klonových válek. 

I když pracoval pro celou řadu klientů, jeho loajalita byla zaslíbena zájemci s nejvyšší nabídkou. Bane měl pestrou škálu zbraní a spojenců, aby zajistily, že vždy dostane  zaplaceno. Spolupracoval s Jango Fettem až do jeho smrti. Jeho proslulost zaujala hraběte Dooku, a dokonce i Temný Pán ze Sithu, Darth Sidious, ho později zaměstnal pro jeho vlastní potřebu.

Práce pro SidiouseEditovat

Práce pro Sidiouse byla, aby Bane ukradl Jedi holocron z Jedi chrámu a odemkl Kyber paměť pomocí krystalu. V holocronu byla poloha všech zaznamenaných dětí citlivích na Sílu v celé galaxii. Po krádeži krystalu zajal mistra Jediho Bolla Ropal na Devaronu a nutil jej, aby holocron odemknul. Poté byl Bane poslán, aby unesl čtyři z dětí uvedených v krystalu. Přesto, že je zatčen v půlce jeho práce Skywalkerem a Ahsokou, Bane později uprchl.

Bane byl pak najat Hutt zločineckým pánem Jabbou Desilijic Tiurem a Huttskou Velkou radou, aby vysvobodil Jabbova strýce Zira Desilijic Tiura z republikového vězení na Coruscantu. K provedení této věci Bane zformoval tým lovců k zajetí členů Galaktického senátu a nátlakem přinutil nejvyššího kancléře Palpatina k propuštění Zira. Jakmile vysvobodil Zira z vězení, tak ho Bane doručil Huttské radě a rozpustil svůj tým. Když Ziro utekl z Nal Hutty, byl Bane znovu najatý, aby vystopoval kriminálního lorda, a ačkoliv dorazil na Teth příliš pozdě k zadržení svého cíle, tak se mu podařilo uniknout mistrům Jedi Obi-Wanu Kenobimu a Quinlanu Vosovi, kteří se ho pokoušeli zatknout za jeho zločiny. Bane si udržel svoji hrůznou reputaci po celou dobu Klonových válek, po kterých se stal jedním z nejpreferovanějších lovců Impéria.

Sidious hiring Bane.png

Bane poslouchá Sidiouse

V síti Wikia

Náhodná Wiki