FANDOM

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

Can-cell.jpg

Can-cell byl velký, okřídlený hmyz dosahující délky až tří metrů. Na zemi kráčeli po šesti vytáhlých nohách, ale ve vzduchu užíval čtyři dlouhá křídla zatímco jejich dlouhý, článkovaná zadní část poskytly stabilitu. Can-cell bylo hmyzožravé zvíře, ale živil se také malými hlodavci.

HistorieEditovat

Wookieeové z Kashyyyk považovali objevení Ca-cella jako slibná perspektiva, a často je drželi jako domácí zvířata. Tato zvířata nebyla nebezpečná k jejich pánům, ale byla odvážná v bitvách. Wookieeové si také uvědomili, který can-cell může být použit jako doprava, ale wookieeové byli příliš těžcí. Mistr Jedi Tsui Choi provedl průzkumné mise během bitvy o Kashyyyk při jízdě na can-cellovi. Wookieeové užívali tato zvířata jak zdroj inspirace k vytváření mistrovských děl v konstrukcí vozidel, jako ornitoptéry(stroje), který byly užívané pro obranu planety proti separatistickým sílám. Tito stejný jako katamránské lodě často přitahují can-cella s jejich bzukotem, kteý je často používán pro nalezení těchto kreatur. Oni jsou všudypřítomní, pohybují se od ztmavnutých vrchních vrstev lesní půdy po nejvyšší koruny stromů a ve vzduchu. Hmyz není nebezpečný, nicméně může být zkrocen od jiných druhů, takových jako malý Yoda na Kashyyyku. Can-cell byl také nalezený na planetě Teth, kde oni postavili hnízda na spodní straně skalních říms. Anakin Skywalker jezdil na can-cellovi při úniku před Asajj Ventress při záchraně Rotta Huttleta. Oni byli také nalezeni v močál u Rodia.

V síti Wikia

Náhodná Wiki