Fandom

Czech Star Wars Wiki

Chak

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období vzestupu Impéria.Obsah tohoto článku spadá do období Dědictví.
[+/-] [zdroj]

Chak, původním jménem Cha'ka, byl wookieeský pašerák.

Životopis Editovat

Chak byl vnukem Gumbaekiho, staršiny vesnice Palsaang na Kashyyyk. Přátelil se s devaronianským pašerákem Vilmarhem Ghahrkem, který žil ve vesnici a pašoval zboží z a na planetu Kashyyyk. Se "strýčkem Villiem", jak Vilmarhovi říkal, létal Chak jako kopilot v lodi Inferno.

Po vydání rozkazu 66 pomáhal Ghahrkovu starému příteli, Jedii Quinlan Vos, odrazit útok klonových vojáků v džunglích Kashyyku. Sám zlikvidoval dva příslušníky družstva Bogey, vojáky Bogey 1212 a Bogey 9662.

Také se zúčastnil bitvy o Kashyyk roku 19 PřBY, kde padl do imperiálního zajetí a byl odvlečen z planety.

Keea a Chak.jpg

Kee a Chak

O století a půl později byl Chak kapitánem pašerácké lodi Grinning Liar, na které létal spolu s devaronianskou přítelkyní Kee. Roku 137 PBY pronajal Chak svůj frachťák Jariahu Synovi, který o něj vzápětí přišel zradou zločineckého bosse Rava. Proto spolu s Kee vtrhli do Rikovy kantýny, kde se zrovna Syn a Blue schovávali. Se zbraněmi v rukou chtěli donutit Jariaha, aby loď vrátil. Když pochopili, že loď nedostanou bez pomoci Cadea Skywalkera, přidali se k plánu na jeho osvobození z rukou Sithů. Ten vymyslela imperiální špionka Morrigan Corde, Skywalkerova matka.

Jariah svěřil Chakovi řízení Mynocku a zaútočili s ním na sithský chrám. Posádka frachťáku bombardovala chrám a vysadila na něm Corde, která vnikla dovnitř a pomohla Cadeovi uniknout.

Společně odletěli na planetu Socorro, kde pronikli do Ravovy kantýny a Cade přinutil Rava, aby Chakovi jeho loď Grinning Liar vrátil. Poté se Chak rozhodl na nějakou dobu ztratit Impériu z očí.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki