Fandom

Czech Star Wars Wiki

Chevin

< Chevin

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Chevinové byli dvounozí tlustokožci původem z planety Vinsoth. V galaxii měli špatnou reputaci, částečně kvůli svým nelegálním aktivitám (např. pašování), částečně kvůli tomu, že zotročili Chevy, druhý inteligentní druh na Vinsothu.

Biologie a vzhledEditovat

Chevinové se vyvinuli z menších příbuzných gigantických savců, kteří vyhynuli po kolizi planety Vinsoth s asteroidem, miliony let před Galaktickou republikou. Jejich silná, vrásčitá šedá kůže dokázala udržet teplotu a přispůsobit se většině typů prostředí.

Měli dlouhé rypáky, které jim dosahovaly az ke kolenům. Spolu s jejich inteligencí to z nich dělalo skvělé lovce zvířat, protože tak mohli čenichat stopu a zároveň očima sledovat okolí a případné predátory. Zároveň disponovali dvojitými očními víčky. Ty spodní byly průhledné, a tak mohly chránit jejich zrak před větrem a prachem.

Jejich objemná těla s tříprstými tlapami a ocasem nesly silné, krátké nohy. Přestože byli relativně těžkopádní, dokázali nahánět kořist, dokud nespadla do jejich technicky dokonalých skrytých pastí.

Tyto lovecké schopnosti jim umožnily získat dominanci jejich druhu na planetě a ovládnout a zotročit Chevy.

Jejich tradičním oblekem byl dlouhý, složitě vzorovaný plášť a nějaké šperky. Oblékat se však začali až po prvním kontaktu s jinými civilizacemi.

Chevin slaver.jpg

Chevinský otrokář

Společnost a kulturaEditovat

Chevinové bývali nomádi, lovci a sběrači. Přesto dokázali svou civilizaci rozšířit a dobýt osídlení Chevů.

Planeta Vinsoth byla bohatá na rostlinstvo i zvěř, a tak byla občas navštěvována obchodníky z jiných světů, kteří zde stavěli základny pro získávání dodávek potravin. Obchodem s nimi Chevinové získali vyspělejší technologii a pomocí reengineerigu dokázali vyrábět i vlastní techniku, zejména prostorná vesmírná plavidla používaná k pašování a přepravě otroků. Vývoj techniky popoháněla také snaha udržet si nadvládu nad Chevy.

Chevinové cestovali po svém světě ve velkých vozidlech hostících celou komunitu Chevinů. Bohatší skupiny používaly vozidla nadnášená repulsory, ostatí se museli spokojit s pozemními kolovými vozidly. Otroci museli putovat z místa na místo pěšky a následovat své pány, kteří hledali nové oblasti pro lov bakshinů, jejich hlavního zdroje masa.

Jejich kulturním cílem bylo získávat peníze, moc a postavení jakýmikoli dostupnými prostředky. Preferovali prosázování svých cílů pomocí intrik a lstí, špinavou práci nechávali dělat své otroky nebo si najímali žoldnéře.

Chevinové v galaxiiEditovat

V galaxii byli známí jako pašeráci, hazardní hráči, vyděrači a banditi. Ani jejich vzhled nepřispíval k dobré pověsti, lidem se zdáli oškliví. Často obchodovali s otroky a potravinami, na planetu dováželi technologie. Byli mezi nimi také dobří a pracovití technici.

Během imperiální éry většina z nich podporovala Impérium, prominentní Chevinové měli úzké vztahy s imperiálními důstojníky. Protože dokázali chevinští diktátoři udržet na své planetě pořádek, nezasahovalo Impérium příliš do jejich vnitřních záležitostí.

Přesto se objevili jedinci, kteří nebyli spokojeni s vývojem kultury svého druhu. Například Ephant Mon, bývalý pašerák zbraní a asintent Hutt Jabby, se po bitvě o Endor vrátil na Vinsoth a založil hnutí, které se snažilo zrušit otrokářství a začlenit Chevy do svobodné populace Chevinů.

VýskytEditovat

  • Star Wars: Knights of the Old Republic: Prophet Motive
  • Star Wars: The Old Republic: Revan
  • Star Wars: The Old Republic
  • Star Wars: Republic: Prelude to Rebellion
  • Darth Maul: Shadow Hunter
  • Star Wars Episode I: The Phantom Menace game
  • Star Wars: Dark Times
  • Rebel Dawn
  • A Hunter's Fate: Greedo's Tale
  • Star Wars: Empire
  • Star Wars Galaxies
  • Star Wars Epizoda VI: Návrat Jediů
  • Shadows of the Empire: Evolution
  • Young Jedi Knights: Diversity Alliance
  • Abyss
  • Allies
  • Ascension

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki