Fandom

Czech Star Wars Wiki

Chrám Prastarých

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Chrám Prastarých je největší Rakatanská stavba, postavená na planetě Lehon.

Temple of ancients.jpg

HistorieEditovat

Byl postaven někdy okolo 36,000 BBY. Po pádu Nekonečného Impéria ukryli starší do chrámu své vědomosti, aby se nedostali někomu nesprávnému do rukou a sami se jali chrám střežit. V roce 3,961 BBY se do chrámu dostal Revan. Vypnul rušivé pole okolo planety a získal Star Forge. Chrám byl obsazen Sithy sloužícími Revanovi a Malakovi. Někdy v této době zde ukryl Revan svůj Holokron. Revan (tentokrát jako Jedi) se dostal do chrámu v roce 3,956 BBY za účelem zničit Star Forge, což se mu podařilo. V roce 1,000 BBY vstoupil do chrámu Darth Bane, který zde hledal artefakty temné strany. V katakombách našel Holokron Darth Revana, který ho poté učil. Bana však přepadl jeho bývalý mistr Kas´im, který se ho snažil přimět, aby se přidal k bratrstvu temnoty. Bane však odmítl a tak se rozpoutal souboj. Bane zpočátku vyhrával a zatlačil svého bývalého mistra do slepé uličky, ale pak získal Kas´im výhodu a Bane musel utéct k východu. Použitím síly tento chrám strhl na bezmocného Kas´ima.

Thumb

VlastnostiEditovat

Vchod chrámu byl opatřen neproniknutelným štítem, který mohl otevřít pouze Rakatan. Do chrámu mohl vejít pouze jedinec ovládající sílu. Rakatané tuto schopnost později ztratili a chrám mohl být otevřen pouze odříkáním starého textu celým kmenem Rakatanů. Poté co byla Star Forge zničena ztratil vchodový štít energii a vchod byl tedy volný.

V síti Wikia

Náhodná Wiki