Fandom

Czech Star Wars Wiki

Chvíle nejistoty

3 505stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Povstání.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Chvíle nejistoty je název komiksového příběhu, který popisuje pokus tvora jménem Stauz Czycz o zabití Darth Vader. Odehrává se v roce 3 PBY.

ObsahEditovat

Stauz Czycz vs Darth Vader.jpg

Stauz Czycz vs Darth Vader

Na hvězdný destruktor Avenger přilétá nájemný lovec Awarru Tark projednat s Darth Vaderem kontrakt na nalezení posádky Millennium Falcon. V okamžiku, kdy se ocitnou sami, zahájí lovec zuřivý útok na Vadera, pomocí světelných čepelí a granátů. Temný lord je překvapen prudkostí útoku i schopnostmi lovce a jen stěží se brání. Je několikrát zasažen a vokamžiku, kdy se Awaru Tark dostane do jeho těsné blízkosti, se z lovcova těla vynoří desítky chapadel a čepelí, které začnou cupovat Vaderovo brnění na kusy.

Vader využije svých mentálních schopností, aby se dostal útočníkovi hluboko do mysli a tam odhalí jeho skutečnou identitu. Je to Stauz Czycz, poslední příslušník nelidského druhu z planety, kterou císař Palpatine nechal vyhladit a udělat z ní tak odstrašujícící příklad. V touze po pomstě nechal Stauz upravit své tělo tak, že je více stroj než živá bytost. Vader v něm najde přívod energie do Stauzova implantovaného generátoru silového pole a pomocí telekineze ho vypne. Potom Stauze zbaveného své ochrany setne světelným mečem.

Když si Vader obléká nové brnění, přemýšlí o Stauzově nenávisti a o tom, že i on přišel o svou rodinu a obětoval svou lidskost touze po pomstě.

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki