Fandom

Czech Star Wars Wiki

Coway

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Cowayové byli příslušníci primitivního druhu humanoidů, původem planety Mimban.

Biologie a vzhledEditovat

Coway2.png

Cowayský válečník

Cowayové neměli rádi cizince, proto žili v jeskyních hluboko pod mlhavými bažinami. Měli těla pokrytá jemnými červenými chloupky. Tváři dominovaly velké tmavé skvrny kolem malých očí. Ty jim poskytovaly schopnost vidění v infračervrném spektru, díky čemuž mohli dokázali žít v temném podzemí. Jejich potravu tvořilo většinou ovoce, syrové maso a houby. Díky silným kyselinám v žaludku dokázali strávit i jedovaté rostliny.

Kultura a společnostEditovat

Cowayové žili na primitivní úrovni, k jejich největším výdobytkům patřil oheň a zbraně vyrobené z jeskyního travertinu. Neměli zájem se vzdělávat nebo používat technologie, zato měli v oblibě kouzla. Žili ve velkých vesnicích, kde vládla tvrdá mužská hierarchie a jejich náčelníci se zodpovídali pouze válečnému bohu jménem Canu.

V největší vesnici žilo přes 200 obyvatel a nacházela se v podzemní jeskyni blízko města dávného národa Thrella. Na povrch se dostávali tunely a starými threllskými studnami. Když Galaktické impérium zjistilo na planetě velké zásoby dolovit, vybudovalo na povrchu těžební zařízení. Cowayové se impériu nechtěli podřídit tak jako mimbanité, proto se uchýlili ještě hlouběji do jeskyní.

VýskytEditovat

  • Star Wars: General Grievous
  • Splinter of the Mind's Eye
  • Splinter of the Mind's Eye 3
  • Splinter of the Mind's Eye 4
V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki