Fandom

Czech Star Wars Wiki

Crimson Axe

3 483stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Crimson Axe byla vesmírná loď pirátského bosse Rava, která sloužila jako jeho centrála.

CharakteristikaEditovat

Crimson Axe 2.jpg

Crimson Axe

Crimson Axe byla loď s vertkálním uspořádáním, takže byla vyšší než delší. Velící centrum bylo umístěno na vrcholu a pod ním byly mohutné motory. Hlavní hangár byl umístěn v přední části, pomocné měly vrata otvírající se dozadu pod motory. Mohutné pancéřování klínovitého tvaru sloužilo k taranování jiných lodí za účelem poškození nebo nalodění pirátů na palubu.

HistorieEditovat

S lodí Crimson Axe útočila pirátská skupina Bloody Bones na lodě a osídlení po celém Vnějším okraji. Také s ní plenili dobyté vojenské základny a oblaka trosek zbylých po vesmírných bitvách. Tak také našli Cadea Skywalkera mezi troskami jeho stíhačky TwinTail po masakru na Ossu v roce 130 PBY. Mladého padawan vzali na palubu, kde se společně s Jariahem Synem živili jako piráti. V roce 137 PBY už byla loď usazena v bývalé sarlaccově jámě na Socorru a sloužila jako stálá základna pirátského bosse Rava. Rav nicméně tvrdil, že je stále plně funkční a schopná letu.

VýskytEditovat

ZdrojeEditovat

V jiných jazycích

V síti Wikia

Náhodná Wiki