Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dactillion

< Dactillion

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.

Dactillion.jpg

Dactillioni byl reptavian původně z Utapau. Ptačí bratranec rychlých varactylů dactillion sloužil k létání pro domorodé Pau'anské a Utaiské obyvatelstvo.

CharakteristikaEditovat

Dactillioni společně používali oba ptačí a plazí zvláštnosti s dlouhými, tenkými a silnými křídly . Dactillionovy čtyři křídla mu dovolila jezdit teplým vzestupným větrem na Utapaunských propadlynách, a jeho prominentní končetiny mu dovolily lézt po skalách.

HistorieEditovat

Masožraví dravci, dactillioni jednou sužovali Utapaunské obyvatelstvo, až kdy je zkrotily pro čerstvé maso. Dactillioni často vletěli do varactylího hnízda a jedli vejce nebo líhnoucí mláďäta. Pahýlovitý Utaiové sloužit jako hlídači dactillionů a varactylů neboli dragonmountů v dobytčích ohradách v Pau městech a jinde. Dactillioni sloužila jako vytrvalci pro válku konkrétně pro Pau'anské válečníky během bitvy o Utapau. Když dodávky potravin uvnitř propadlin jsou nízké nebo v době páření, dactillioni vylétají z propadlin na povrch. Utapauanci se dozvědět o povětrnostních zákonitostech na jejich světě studováním dactillioní populace. Oni našli, že by vylétly kdyby vítr v propadlinách byl nízký a na povrchu jsou pro lidi nejnebezpečnější.

V síti Wikia

Náhodná Wiki