Fandom

Czech Star Wars Wiki

Daluuj

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.
[+/-] [zdroj]

Daluuj byla řídce osídlená planeta na Vnějším okraji.

PopisEditovat

Planeta měla mírné podnebí s dýchatelnou atmosférou, obíhaly ji dva měsíce. Na povrchu se nacházely močály i vyprahlé, kamenité rokle.

HistorieEditovat

Lidmi byla planeta kolonizována někdy kolem 1000 PřBY. V období Klonových válek byla považována za součást Huttského prostoru.

Období RebelieEditovat

Admirál Ackbar havaroval na Daluuj během cesty z Dacu na Yavin 4 Signál z jeho záchranného modulu zachytila posádka Millennium Falcon, která admirála a jeho společníky přiletěla vyzvednout. Na planetě se utkali s obřími jezerními červy i jednotkou stormtrooperů z nedaleké imperiální základny.

Období DědictvíEditovat

Po Yuuzhanvongské válce se na planetě usadilo množství Yuuzhan Vongů. Ti své území vyznačili hlavami droidů nabodnutých na kůlech, značícími jejich odpor k mechanickým technologiím.

Roku 137 PBY proběhlo tajné setkání čtyř Jediů, ukrývajících se před pronásledováním, kteří chtěli zahájit pátrání po Cadeu Skywalkerovi. Jediové však byli vystopováni pěticí Sithů, kteří je přepadli ze zálohy. Přestože byli Sithové poraženi a pobiti, dva z Jediů zaplatili životem.

VýskytEditovat

  • Star Wars: Rebellion (pouze zmínka)
  • Revenge of the Jedi
  • Entrenched (pouze zmínka)
  • Star Wars: Legacy 2: Broken 2
  • Star Wars: Legacy 48: Extremes 1

ZdrojeEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki