Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire

3 447stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Dark Empire je šestidílná komiksová série, která se odehrává 6 let po smrti císaře Palpatina a popisuje jeho opětovné vzkříšení. Série je součástí tzv. ságy Dark Empire, kterou tvoří společně s dvěma sequely Dark Empire II a Empire's End.

ÚvodEditovat

Po smrti Darth Vader a císaře a po zničení druhé Hvězdy smrti vyhlásila Aliance rebelů ve třech čtvrtinách galaxie Novou republiku. Ovšem bez tisíců rytířů Jedi, kteří tvořili páteř Staré republiky, je nová konfederace nejistá.

Po dlouhých letech bojů imperiálové znovu zesílili a vytlačili Alianci z většiny světů, včetně důležité soustavy Coruscant, která se znovu ocitla pod imperiální nadvládou.

Poté bez varování vypukla občanská válka, ve které bojovaly frakce Imperiálního loďstva s bývalým císařovým vnitřním kruhem o kontrolu nad Impériem.

Rebelové se chopili příležitosti zasít nesváry mezi vládnoucí imperiály a používají ukořistěné hvězdné destruktory k výpadům do válečných zón.

Jeden takový výpad nad zuřivým bojištěm Imperiálního města skončil katastrofou. Alianční hvězdný destruktor Liberator pod velením Luka Skywalkera a Landa Calrissiana ztroskotal na povrchu planety. Pouze Lukovo dovedné použití lodních deflektorních štítů a antigravitačního brzdného systému zabránilo smrti všech lidí na palubě.

Na začátku našeho příběhu podnikají princezna Leia Organa a její manžel Han Solo, společně s Wookieem Chewbaccou a protokolárním droidem C-3PO, odvážnou výpravu za záchranou svých ztroskotaných přátel.

Díly sérieEditovat

Související:Editovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki