Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire 1: The Destiny of a Jedi

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Dark Empire 1: The Destiny of a Jedi je 1. díl komiksové série Dark Empire, která se odehrává 6 let po smrti císaře Palpatina a popisuje jeho opětovné vzkříšení.

ÚvodEditovat

Po smrti Darth Vader a císaře a po zničení druhé Hvězdy smrti vyhlásila Aliance rebelů ve třech čtvrtinách galaxie Novou republiku. Ovšem bez tisíců rytířů Jedi, kteří tvořili páteř Staré republiky, je nová konfederace nejistá.

Po dlouhých letech bojů imperiálové znovu zesílili a vytlačili Alianci z většiny světů, včetně důležité soustavy Coruscant, která se znovu ocitla pod imperiální nadvládou.

Poté bez varování vypukla občanská válka, ve které bojovaly frakce Imperiálního loďstva s bývalým císařovým vnitřním kruhem o kontrolu nad Impériem.

Rebelové se chopili příležitosti zasít nesváry mezi vládnoucí imperiály a používají ukořistěné hvězdné destruktory k výpadům do válečných zón.

Jeden takový výpad nad zuřivým bojištěm Imperiálního města skončil katastrofou. Alianční hvězdný destruktor Liberator pod velením Luka Skywalkera a Landa Calrissiana ztroskotal na povrchu planety. Pouze Lukovo dovedné použití lodních deflektorních štítů a antigravitačního brzdného systému zabránilo smrti všech lidí na palubě.

Na začátku našeho příběhu podnikají princezna Leia Organa a její manžel Han Solo, společně s Wookieem Chewbaccou a protokolárním droidem C-3PO, odvážnou výpravu za záchranou svých ztroskotaných přátel.

DějEditovat

Posádce Liberatoru letí na pomoc skupina lodí tvořená Millennium Falconem a doprovodnými fregatami Rebel Star a Antares Six. Z hyperprostoru se vynoří uprostřed trosek po vesmírné bitvě, do kterých Rebel Star narazí a je zničena. Antares Six zůstává na orbitě, zatímco Han, Leia a Chewbacca ve Falconu letí vyzvednout posádku, která čelí útoku imperiálních jednotek i nájezdům ozbrojených sběračů kovů a techniky. S pomocí palebné síly Millennium Falconu a jediských schopností Luka a Leii protivníky odrazí a evakuují spolubojovníky. Nad planetou se otvírá hyperprostorová červí díra tvořená temnou Silou. Luke posílá všechny ostatní pryč a spolu s R2-D2 se nechává vsát do červí díry.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

  • nek

Modely droidů

Události

  • Galaktická občanská válka
    • čtvrtá bitva o Coruscant

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki