Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire 2: Devastator of Worlds

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Dark Empire 2: Devastator of Worlds je 2. díl komiksové série Dark Empire, která se odehrává 6 let po smrti císaře Palpatina a popisuje jeho opětovné vzkříšení.

ÚvodEditovat

V čase vzrůstajícího chaosu v galaxii rozdělené imperiální síly zuřivě soupeří o kontrolu nad Impériem.

Aliance rebelů těchto otřesů rychle využívá a šíří povstání na všechny strany - a uštědřuje znepřáteleným imperiálům citelné rány.

V době největší anarchie byl nad Imperiálním městem sestřelen ukořistěný hvězdný destruktor pilotovaný Lukem Skywalkerem, Landem Calrissianem a Wedgem Antillesem.

Princezna Leia a Han Solo, společně s Wookiee Chewbaccou a protokolárním droidem C-3PO, letí v Millennium Falcon do srdce požáru, aby se pokusili zachránit své ztroskotané přátele.

Ale Skywalker, který je nyní nejvyšším Jediem, nechce být zachráněn. Místo toho se rozhoduje čelit tajemné energetické bouři, která ho společně s R2-D2 nese vstříc jisté zkáze.

Mezitím na tajné povstalecké základně dostává vůdkyně Aliance Mon Mothma znepokojující informaci: temná strana znovu vystoupila z úkrytu, sjednotila znepřátelené imperiály a shromáždila technologickou moc Impéria k hlavnímu útoku na povstalecké světy.

DějEditovat

Admirál Ackbar se vrací z průzkumné mise k povstalecké základně Pinnacle na 5. měsíci planety Da Soocha a hlásí vůdkyni Mon Mothmě, že imperiální jednotky všech frakcí se stahují do neobydlených oblastí Jádra. Někdo mocný v temné Síle vytvořil novou flotilu Ničitelů světů, které nyní rozsévají zkázu na světech podporujících Novou republiku. Hlavní útok je veden moncalamarskou planetu Dac. Ničitelé nasávají vše, co stojí na povrchu a z materiálu vytváří nové zbraně.

Luke s R2-D2 jsou na palubě imperiální vězeňské lodi dopraveni na planetu Byss, kde se setkává se vzkříšeným Palpatine, který dokáže přenášet svou mysl do těl klonů a stát se tak nesmrtelným. Luke je přesvědčen, že ho dokáže porazit pouze pokud nejdříve pozná temnou stranu Síly a stane se císařovým učedníkem.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

  • Galaktická občanská válka
    • první bitva o Mon Calamari

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki