Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire 3: The Battle for Calamari

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Dark Empire 3: The Battle for Calamari je 3. díl komiksové série Dark Empire.

ÚvodEditovat

Po přenesení na hrozivý i krásný svět zvaný Byss se Luke Skywalker stává vězněm triumfálně vzkříšeného císaře Palpatina.

Jak ničemný císař vysvětluje Lukovi, na Byss byla přenesena jeho životní energie poté, co bylo jeho nemocné a zkažené tělo zničeno Darth Vader. Na Byssu si vzal nové klonované tělo - jako to udělal už mnohokrát předtím. Zpět ve svém těle nechal císař zuřit občanskou válku, zatímco tiše a trpělivě znovu budoval svou armádu a připravoval se na mohutný poslední úder proti všem, kteří by zpochybnili jeho věčnou vládu nad Impériem.

Zatímco se zdá, že Luke podlehne císařově rostoucí moci, obrovské stroje zkázy zasazují smrtící údery plujícím městům Mon Calamari, dlouhodobých spojenců Aliance rebelů.

Jako odpověď na urgentní prosby admirála Ackbar, povstalecký destruktor Emancipator, společně s armádou fregat a hvězdných křižníků, skáče hyperprostorem k vodnímu světu Calamariů, aby se utkal s císařovými Ničiteli světů.

DějEditovat

Alianční flotila letí na pomoc Mon Calamariům a překvapivým útokem se jí podaří prolomit imperiální blokádu planety a zničit superdestruktor Allegiance. Stíhačky a pozemní jednotky se pustí do boje s Ničitely světů na povrchu, které odpovídají výrobou a vypouštěním nových, robotických stíhaček TIE. Největší z Ničitelů, Silencer-7 vystoupá na orbitu a rozdrtí alianční destruktor Emancipator. Aliance proto vysílá do boje další stroje, nové stíhačky E-wing z imperiální továrny, která se připojila k povstalcům. Luke se zjevuje Leie a oznamuje jí svůj záměr přidat se k temné straně Síly. Přes jeho varování se Leia rozhodne vydat se za ním a odvrátit ho od temné strany. Spolu s Hanem letí na Nal Huttu, aby našli odvoz na Byss. Tam kontaktují Hanovy staré známé Maka Spince, Sallu Zend a Shuga Ninxe, v jehož garáži se ukryjí. Setkají se také s jediskou stařenou jménem Vima-Da-Boda, která Leie věnuje světelný meč.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • ZZ-4Z
  • C-3PO
  • JV-Z1/D butler droid

Události

  • Galaktická občanská válka
    • první bitva o Mon Calamari

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

  • Diollan (First appearance)
  • Gank (First appearance)
  • člověk
  • Skup
  • Wookiee

Technika

Zbraně a technologie

  • blaster
    • blasterová puška
      • blasterová puška E-11
      • blasterová puška A280

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki