Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire 4: Confrontation on the Smugglers' Moon

3 472stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share
[+/-] [zdroj]

Dark Empire 4: Confrontation on the Smugglers' Moon je 4. díl komiksové série Dark Empire.

ÚvodEditovat

Luke Skywalker věří, že dokáže vyřešit galaktický konflikt tím, že pozná císařova nejtemnější tajemství a tak zaujal místo svého otce jako císařův chráněnec a vrchní velitel imperiálních sil.

Císař doufá, že svého mladého učedníka přetáhne přes okraj do hloubky svůdného náručí temné strany Síly.

Lukovo rozhodnutí následovat otcův osud je nebezpečné a možná neuvážené, neboť císař právě zahajuje mohutný útok na rozpadající se Novou republiku.

Zatímco císařovi nezadržitelní Ničitelé světů drtí plovoucí města domovské planety admirála Ackbar - Lando Calrissian a Wedge Antilles vedou povstalecké jednotky v zuřivém - a marném - pokusu o záchranu mírných Mon Calamariů.

Mezitím se Han Solo a Leia Organa pouští na cestu za osvobozením Luka. Společně s Chewbaccou a C-3PO cestují na Nar Shaddaa, pašerácký měsíc obíhající domovský svět Huttů. Tam nacházejí Hanova starého přítele Shuga Ninxe a starou přítelkyni Sallu Zend, která vlastní loď schopnou beztrestně cestovat do Hlubokého galaktického jádra.

A tam se Leia setkává s Vimou-Da-Bodou, starou jediskou ženou přehlédnutou při velké čistce, která dává Leie tajemný dárek.

Ale nejvyšší klan Huttů, bratrů mrtvého gangstera Jabby, vypsal na hlavy Hana a Leii pohádkovou odměnu... odměnu, která přiláká pozornost starého nepřítele: Boby Fetta!

DějEditovat

Na Nal Huttě začíná být pro Hana a Leiu horká půda, protože na ně klan Huttů vypsal odměnu za zabití Jabby a pronásledují je námezdní lovci v čele s Bobou Fettem.

Millennium Falcon naloží na nákladní loď Sally Zend jménem Starlight Intruder a odlétají k Byssu sledováni lodí Slave II Boby Fetta. Byss je však chráněn planetárními štíty, od kterých se Slave II bez přistávacího povolení odrazí a rozbije. Posádka Falconu opouští Starlight Intruder a letí za Lukem Skywalkerem do císařovy citadely. Han a Leia vystoupí a jsou předvedení před císaře a Luka, zatímco Salla a Shug odletí Falcona ukrýt. Císař chce Leiu svést na temnou stranu a když odporuje, omráčí ji silovými blesky a dá odnést do soukromých pokojů.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

  • ZZ-4Z
  • C-3PO
  • R2-D2
  • JV-Z1/D butler droid

Události

  • Galaktická občanská válka
    • první bitva o Mon Calamari

Organizace a tituly

Inteligentní druhy

Technika

  • E-wing escort starfighter
  • eskortní fregata EF76 Nebulon-B
  • Guardian-class patrol ship
  • hvězdný destruktor třídy Imperial I
    • Emancipator
  • Mobquet medium transport
  • Modular Taskforce Cruiser
    • Multi-kilometer Star Destroyer
  • Nimbus Rider 2000
  • Seltiss-2 caravel
  • lehký frachťák YT-1300

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki