Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire 5: Emperor Reborn

3 396stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

[+/-] [zdroj]

Dark Empire 5: Emperor Reborn je 5. díl komiksové série Dark Empire.

ÚvodEditovat

Jak císařovi Ničitelé světů pokračují v drcení Aliance, princezna Leia a Han Solo se vydávají na cestu za osvobozením Luka Skywalkera ze sevření temné strany Síly.

S Chewbaccou a C-3PO cestují Han a Leia cestují prastarý přístavní měsíc, útočiště corellianských pašeráků. Tam se střetnou s nájemným lovcem Bobou Fettem, kteří přežil své spolknutí sarlaccem na Tatooinu.

Díky Hanovým starým přátelům Salle Zend a Shugu Ninxovi unikne Millennium Falcon a jeho posádka do hyperprostoru na palubě Sallina Starlight Intruderu - upraveného frachťák s povolením k přepravě vojenského nákladu do Hlubokého galaktického jádra.

Boba Fett pronáslehuje Intruder, ale potkává ho pohroma nad Byssem - císařovým trůním světem - když se pokouší proniknout planetárními bezpečnostními štíty.

V přístavu Leia použije své jediské umění k navigaci Millennium Falconu k citadele, kde nyní panuje Luke Skywalker jako císařův chráněnec. Rozpoutá se zuřivá boj, ale Ninx a Salla podle plánu zachrání Falcona - a Leia , Han, Chewbacca a C-3PO se nachávají zajmout.

Přivedena do blízkosti císaře Palpatina jeho vrchního velitele Luka Skywalkera, Leia s pomocí svých rostoucích schopností v Síle podniká pokus o záchranu Luka.

Ale císaře nelze tak snadno zdolat. Poskytne Leie bolestivou ukázku své nezměrné moci a kochá se triumfem ze zajetí posledního z Jedi.

DějEditovat

Skywalker vs Palpatine.jpg

Skywalker vs Palpatine.

Han volá z vězení Salle a Shugovi, že jejich plán nevyšel a potřebuje odvoz. Falcona však těsně před odletem vypátrá imperiální droid Hunter-Killer probot a vtáhne ho do sebe. Mezitím císař ukazuje Leie starý jediský holokron a prozrazuje svůj plán převtělit se do Leina budoucího dítěte. Leia císaře napadne a s holokronem běží za Lukem. Ten jí vysvětlí, že mu pomohla prolomit moc temné strany. Do R2-D2 nahraje císařovy bitevní plány a kódy a Leia spolu s Hanem a Chewbaccou unikají s citadely na palubě probota, kterého se jejich přátelům podařilo ovládnout. Luke zastihne císaře během převtělování do nového klonu a utkají se spolu v souboji.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

Lokace

  • Byss
    • Imperial Freight Complex
      • Byss Bistr

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki