Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire II 2: Duel on Nar Shaddaa

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Dark Empire II 2: Duel on Nar Shaddaa je 2. díl komiksové série Dark Empire II.

ÚvodEditovat

Luke Skywalker se vrátil na základnu Pinnacle s Kamem Solusarem, rytířem Jedi, kterého zachránil z moci temné strany Síly a jehož otce zavraždil Darth Vader. Mezitím v hrozivém zvratu událostí císař Palpatine znovu získal mladé klonované tělo a obnovil odhodlání vojenského vykonavatele Sedrisse a jeho elitních temných válečníků.

Aniž by věděli o císařově návratu, shromáždili se vůdcové Aliance rebelů, aby vyslechli novou troufalou strategii: Lando Calrissian a Wedge Antilles zajmou zásilku imperiálních válečných droidů a použijí je k útoku na Císařovu citadelu na Byssu.

Luke Skywalker s plánem nesouhlasí, ale Mon Mothma jej přesto prosadí a povzbuzuje Luka a Leiu, aby pokračovali v hledání ztracených Jedi. Jak Mon Mothma říká: "Je jasné, že budoucnost Nové republiky závisí na návratu rytířů Jedi.

Luke a Kam Solusar mají v plánu prozkoumat planetu Ossus, pradávné centrum jediské kultury. Těhotná Leia, čekající své třetí dítě, spolu s Hanem odletí na Nový Alderaan, aby trávila čas se svými dvojčaty. Po cestě chtějí navštívit Nar Shaddaa, s nadějí, že naleznou Vimu-Da-Bodu, starou ženu, která Leie darovala prastarý jediský světelný meč.

DějEditovat

Solova rodina a přátelé ve Falconu dorazí na Nar Shaddu, tam však už hlídkuje imperiální hvězdný destruktor Invincible imperiální jednotky pod velením temných válečníků.

Zničení destruktoru Invincible.jpg

Zničení destruktoru Invincible

Hledání Vimy-Da-Body provází několik přestřelek mezi rebely, imperiály a nájemnými lovci. Při odletu ze Shugovy garáže se Millenium Falcon v úzkém tunelu srazí s opravenou lodí Slave I, a je nucen přistát ve spodních patrech města. V dávno opuštěné továrně se setkají s Vimou. Díky zásahu Chewbaccy se zbaví Boby Fetta, který je znova vystopoval.

S Vimou na palubě odlétají z měsíce. Prolétají kolem věže letové kontroly, kde pracuje uplacený Mako Spince. Ten Falcona nahlásí imperiálům. Temný válečník Zasm Katth velící destruktoru nařizuje zachytit frachťák plnou silou tažných paprsků. Místo šikovně manévrujícího Falcona destruktor zachytí a přitáhne špici kontrolní věže, která ho probodne a poškozený destruktor padá na povrch měsíce.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Žádné modely droidů

Události

operace Shadow Hand

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Žádné zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki