Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire II 4: Battle on Byss

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Dark Empire II 4: Battle on Byss je 4. díl komiksové série Dark Empire II.

ÚvodEditovat

Když císař Palpatine zjistil, že Luke Skywalker a Kam Solusar jsou na prastaré jediské planetě Ossus, nařídíl svému temnému vykonavateli Sedrissovi, aby je přivedl zpět - živé.

Mezitím se Luke a Kam uprostřed ossuských ruin setkali s mladým mužem a ženou, připoutanými ke starému stromu. Luke cítí, že ti dva - jménem Jem a Rayf - by mohli být Jedii. Když je Luke osvobodí, obrátí na sebe hněv jejich kmene, Ysannů.

Ale když Sedriss se svými shocktroopery zaútočí, ysannští válečníci pomohou Jediům imperiály porazit. V zoufalém pokusu zachránit se, použije Sedriss mladou ženu Jem jako rukojmí.

Nečekaně se Sedriss střetne s novým protivníkem - seschlý starý strom je ve skutečnosti inteligentní bytost - mistr Ood Bnar, 5000 let starý netiský Jedi. Probuzen z tisíciletého spánku se mistr Ood utká se Sedrissem ve velkém souboji Síly. Souboj má strašlivý konec, mistr Ood vyvolá masivní výbuch energie, který je zabije oba!

Při prohlídce místa, kde zesnulý Jedi stával, Rayf a Jem naleznou jediský poklad, ukrytý pod kořeny mistra Ooda - dávno zapomenuté světelné meče.

Na vzdáleném konci galaxie uvádí rebelská komanda vedená Landem Calrissianem a Wedgem Antillesem do pohybu nebezpečný plán útoku na srdce Impéria.

DějEditovat

Vedení Nové republiky rozjelo smělý plán útoku na srdce Impéria. Komanda vedená Calrissianem a Antillesem pronikla do transportu bitevních droidů, který míří z Balmorrských továren na Byss. S pomocí droidů C-3PO a R2-D2, kteří je budou ovládat, rebelové zaútočí na Císařovu citadelu.

Císař je na inspekci nové superzbraně Galaxy Gun spokojen, a proto zasvěcuje dva své věrné úředníky jménem Tedryn-Sha a Xecr Nist do tajemství temné strany Síly. Dva noví temní Jediové mají nahradit ve funkci vykonavatele Sedrisse a jeho zástupce Goira.

Luke a Kam na planetě Ossus objevují starobylý chrám Jediů plný knih a artefaktů. Dva mladí příslušníci Ysannů, kteří se chtějí stát rytíři Jedi, s nimi letí zpět na základnu Pinnacle.

Millennium Falcon je při odletu z Nar Shaddaa napaden a poškozen nájemnými lovci. Unikne jim průletem mračna kosmických plynů, kde nefunguje navigace. Po průletu zjistí, že se ocitli v odříznuté soustavě Ganath, která ustrnula na historickém stupni technologie. Kvůli opravě přistanou u parní vesmírné lodi Robida Colossus a jsou dopraveni do hlavního města Ganathanů. Tam se setkají s králem jménem Empatojayos, který je více strojem než člověkem a kdysi býval Jediem.

Transport droidů přistane na Byssu a rebelové zahájí útok na citadelu.

VýskytEditovat

Postavy
Tvorové
Modely droidů
Události
Lokace
Organizace a tituly
Inteligentní druhy
Technika
Zbraně a technologie
Ostatní

Postavy

Tvorové

Žádní tvorové

Modely droidů

Události

  • operace Shadow Hand
    • bitva o císařovu citadelu

Lokace

Inteligentní druhy

Technika

Zbraně a technologie

Ostatní

Žádné ostatní výskyty

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki