Fandom

Czech Star Wars Wiki

Dark Empire II 5: The Galaxy Weapon

3 397stránek na
této wiki
Add New Page
komentáře0 Share

Obsah tohoto článku spadá mezi Legendy.Obsah tohoto článku spadá do období Nové republiky.Obsah tohoto článku je ze skutečného světa.
[+/-] [zdroj]

Dark Empire II 5: The Galaxy Weapon je 5. díl komiksové série Dark Empire II.

ÚvodEditovat

Na prastaré jediské planetě Ossus prohledávají Luke Skywalker, Kam Solusar a mladí ysannští válečníci Jem a Rayf prastarou knihovnu. Luke nachází knihu o dávné jediské bitevní meditaci, kterou Luke znal pouze z vyprávění Obi-Wana Kenobiho.

Luke nabízí kmeni Ysannů, aby se k němu připojili a stali se rytíři Jedi. Náčelníci odmítají, ale dovolují Jem i Rayfovi opustit Ossus, aby se stali Lukovými učedníky.

Zatímco Millennium Falcon odlétá z Nar Shaddaa, jakoby odnikud se vynoří Slave I Boby Fetta a zastihne Falcona se spuštěnými štíty. Fettova palba najde svůj cíl, a těžce poškozený Falcon se vnoří do radioaktivního mračna mezihvězdného prachu.

Když se ocitnou na druhé straně plynného mračna, naskytne se Hanovi, Leie a Chewbaccovi neočekávaný pohled: obrovská, stará, parou poháněná, vesmírná loď. Celá lidská rasa - Ganathané - zde žijí odříznuti od zbytku galaxie mračnem plynů. Jejich vládcem je Jedi Empatojayos Brand, který se zde před desetiletíni skryl před hněvem Impéria.

Jedi Brand, který v souboji s Darth Vader utrpěl hrozivou ztrátu nohou, žije díky komplexnímu systému životní podpory a high-tech náhrad, které sám navrhl. Brand je nadšen ze setkání s Leiou a Vimou-da-Bodou ... a z Lukova plánu na obnovení rytířů Jedi.

Na Byssu zaútočí komanda Landa Calrissiana se svými mocnými válečnými droidy X-1 Viper Automadon přímo na Císařovu citadelu. Tam se ale musí postavit novému soupeři patřícímu k císařovým temným překvapením.

DějEditovat

Díky nejmodernějším molekulárním štítům Automadonů se rebelové snadno probojují přes imperiální jednotky k citadele. Proto císař nařídí vyslat do boje zmutované rancory, obří bestie vypěstované v císařových laboratořích. Automadony odolné proti blasterové palbě nemohou odolat síle bestií a jsou roztrhány na kusy. Shug a Salla pozorují souboj z přístavní kantýny a rozhodnou se rebelům pomoct. Spolu s dvěma piloty dostanou do vzduchu tři pašerácké frachťáky, zaútočí na rancory a vyzvednou rebely.

Na Ganathu se podaří opravit poškození Falconu a král Empatajayos Brand se rozhodne navštívit Luka Skywalkera a pomoct mu s obnovou řádu Jedi. Po cestě na Nový Alderaan, kde chůva Winter vychovává Solovy děti, se znovu potkají s Bobou Fettem a sestřelí jeho loď bleskovou zbraní namontovanou na Ganathu. Protože Leia čeká třetí dítě, plánují na Novém Alderaanu na čas zůstat.

Luke Skywalker trénuje nové ysannské učedníky Rayfa a Jem. Mezi Lukem a Jem vzniká citové pouto. Rebelové vracející se z nájezdu na Byss sledují, jak hned po nich vyskočí z hyperprostoru střela vypálená z Galaxy Gunu a roztrhá měsíc Da Soocha V spolu se základnou Pinnacle.

ZdrojeEditovat

sága Dark Empire
Dark Empire: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Dark Empire II: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
Empire's End: 1 · 2

V síti Wikia

Náhodná Wiki